شهید «میلاد حیدری» برای امنیت و آرامش وطن رفت

سرویس کردستان- مشاور رئیس سازمان بسیج کشور با بیان اینکه امثال شهید «میلاد حیدری» برای آرامش و امنیت وطن و اسلام رفتند بر جنگ با کفاری چون اسرائیل تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار سالار آبنوش شامگاه سه شنبه در مراسم وداع با پیکر «شهید میلاد حیدری» در مسجد جامع قروه بیان کرد: دشمنی مانند اسرائیل امروز به هر چیزی چنگ می زند تا بتواند بماند اما مرگ خودش را به یقین رسانده است.

او با اشاره به اینکه گفته می شود تمامی جنگ ها با گفتمان حل شده، افزود: بله یک عده از قدرت منطق و گفتمان می گویند اما کدام منطق و کدام گفتمان؟ گفتمان و منطق باید گفتمان و منطق خدا باشد همان طور که ائمه و پیامبران در این مسیر قدم گذاشتند.

به گفته آبنوش ما همچنان مسلح به قدرت منطقیم آن هم منطقی که پاسخگوی بشری است، تا زمانی که قدرت منطق نباشد نمی شود با خبیثان عالم گفتمان داشت.

او در ادامه عنوان کرد که بسیاری می پرسند «میلاد حیدری» در سوریه چه می کرد و باید چنین پاسخ داد که به تأسی از همه پیامبران و انبیا الهی باید با کفار جنگید و ایستادگی کرد و در اصل برای امنیت و آرامش وطن و اسلام است که رفتند و جنگیدند.

سردار آبنوش همچنین یادآور شد که شهید حاج قاسم سلیمانی هزاران هزار «میلاد» تربیت کرده تا در دفاع از وطن و حرم مقاومت کنند.

مطابق سخنان او شهیدانی چون «میلاد حیدری» بر گردن تمامی بشریت حق دارند و باید دانست آن کسی که دین ندارد اما امنیت می خواهد او هم مدیون همین شهداست.

گفتنی است شهید «میلاد حیدری» دومین شهید مدافع حرم در کردستان بعد از شهید «منوچهر سعیدی» است که فردا چهارشنبه پیکرش در قروه تشییع و در زادگاهش وینسار به خاک سپرده می شود./

کد خبر 2754185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha