۷۲ درصد مصوبات کارگروه تسهیل استان کردستان اجرایی شده است

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: تا کنون ۱۹۳ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان برگزار شده که ۲ هزار و ۸۶۰ مصوبه در آنها صادر شده و ۷۲ درصد مصوبات اجرایی شده است.

به گزارش کرد پرس، بختیار خلیقی در یکصد و نود و چهارمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان کردستان که با موضوع بررسی مشکلات فراروی واحدهای تولیدی، صنعتی و کشاورزی شهرستان سقز برگزار شد، گفت: تا پیش از برگزاری این جلسه ۲ هزار و ۸۶۰ مصوبه در راستای رفع مشکلات پیش روی واحدهای تولیدی استان صادر شده که از این تعداد ۲ هزار و ۷۸ مصوبه اجرایی و ۷۷۸ مصوبه نیز در دست اجرا است.

وی افزود: در مجموع تا کنون برای یک هزار و ۵۹۴ پروژه مشکا دار در کردستان پرونده تشکیل شده که عمده مشکلات این واحدهای تولیدی در حوزه بانکی بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان به مشکلات واحدهای ارائه شده در این جلسه اشاره کرد و اظهار کرد: در این جلسه ۱۰ طرح و پروژه مشکل دار شهرستان سقز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

خلیقی ادامه داد: در این جلسه مشکلات فراروی واحدهای تولیدی بررسی شد و مقرر شد که دستگاه های مربوطه نسبت به رفع مشکلات واحدهای تولیدی شهرستان سقز اقدام کنند.

وی یادآور شد: در موضوع یکی از این واحدهای تولیدی، مصوب شد از محل اعتبارات رونق تولید سال ۱۴۰۱، مبلغ ۲ میلیارد تومان اختصاص یابد و امحال تسهیلات۷۰۵ درصد ۳۱ پروژه کشاورزی نیز مورد بررسی قرار گرفت و به تصویب رسید.

کد خبر 2754260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha