تخریب منزل مسکونی در هانیوان بدلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری

سرویس ایلام - یک منزل مسکونی در بالاتر از میدان کوهستان هانیوان ایلام بدلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری دچار خسارت شدید شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در پی گزارش آتشپاد دوم لطفی مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ایلام از تخریب یک منزل این شهر بدلیل انفجار ناشی از نشت گاز شهری خبر داد و اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ و اعلام این حادثه، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان و نجاتگران ایستگاه شماره ۳را به محل اعلامی در خیابان بالاتر از میدان کوهستان هانیوان اعزام کرد.

افسر نگهبان آتش نشانی ایلام افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد،یک واحد مسکونی حدودا ۳۰ متری در نبود ساکنان بدلیل انفجار دچار خسارت شدید شده است.

بر اساس همین گزارش مدیرکل مدیریت بحران به اتفاق مدیرعامل سازمان آتش نشانی بلافاصله از منزل مسکونی خسارت دیده بازدید کرد.

مجید بگلریان مدیرکل مدیریت بحران گفت: با توجه اینکه این منزل یک سازه نا ایمن و غیر فنی بوده در پی انفجار گاز دیواره های آن کاملا در حال تخریب است و سکونت در این منزل خطر آفرین است.

وی که در نیمه شب از محل بازدید می کرد با تماس تلفنی با مسئولین امر خواستار پیگیری و رفع خطر فرو ریزش کامل منزل مذکور شد.

گفتنی است این خانواده محروم و مستضعف چهار نفری تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) هستند که بصورت موقت اقدامات ایمن سازی محل انجام شده است.

کد خبر 2754277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha