برنامه های روز ارتش در کردستان اعلام شد

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان با تشریح برنامه های روز ارتش در کردستان، گفت: مراسم سان و رژه ارتش همزمان با سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی و روز ارتش در این استان برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، امیر حمیدرضا رحمت پور در مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سپهبد صیاد شیرازی در سنندج، گفت: بزرگداشت هفته ارتش و تجلیل از فداکاری های نیروی زمینی همه ساله از سالروز شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی آغاز می شود و تا ۲۹ فروردین ادامه دارد.

وی اظهار کرد: همزمان با دهه بزرگداشت ارتش جمهوری اسلامی برنامه های متنوعی در سطح استان برگزار می شود.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان افزود: برگزاری بزرگداشت شهادت سپهبد صیاد شیرازی، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، غبارروبی از مزار شهدای جنگ تحمیلی، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و عیادت از بیماران و مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی از جمله برنامه های هفته ارتش در کردستان است.

امیر رحمت پور با عنوان اینکه رژه ارتش همزمان با سالروز شهادت سپهبد صیاد شیرازی در استان برگزار می شود، ادامه داد: شهادت حق شهید شیرازی بود و ما نیز باید با الگوگیری از این شهید والامقام ادامه دهنده راه وی باشیم.

وی یادآور شد: شهید صیاد شیرازی در مسیر حفظ و گسترش وحدت و یکپارچگی نیروی مسلح تمام توان خود را به کار گرفت و ارتش و سپاه را به هم پیوند زد.

کد خبر 2754424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha