آغاز حمایت دادستانی از جنگل های بلوط / ۱۸ کبابی زغالی در ایلام پلمپ شد

سرویس ایلام - یک هفته پس از اتمام مهلتی که دادستانی ایلام به کبابی ها برای گازسوز کردم منقلهای خود داده بود، روز گذشته نسبت به پلمپ ۱۸ واحد کبابی متخلف در مهدی آباد ایلام اقدام شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، عبدالوهاب بخشنده در توضیح این اقدام عنوان کرد: این واحدهای صنفی باتوجه به استفاده از هیزم و تخریب محیط زیست و اراضی جنگلی به مدت یک هفته فرصت داشتند که کبابی خود را گازسوز کنند و هرچند از مدت تعیین شده یک هفته زمان بیشتری سپری شد اما این واحدهای کبابی با تمرد از دستور دادستانی به فعالیت همیشگی خود و استفاده از فرآورده‌های جنگلی ادامه دادند.

وی یادآور شد: امروز به دستور دادستانی و با حضور معاون وی، فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری، ضابطین قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی ناجا ۱۸ مورد از کبابی‌هایی که دستور مقام قضایی را تمکین نکرده بودند، پلمپ شدند.

بخشنده تاکید کرد: پلمب این واحدها تا زمانی که صاحب صنف اقدام به گازسوز کردن محل کسب خود نکند، ادامه خواهد داشت.

به گفته وی ادامه فعالیت کبابی‌هایی که بعد از پلمب برای گازسوز کردن واحد خود اقدام و ضابطان قضایی نیز تایید کنند، بلامانع خواهد بود.

دادستان ایلام ادامه داد: با کبابی هایی که نیاز به انتقال شبکه گاز داشته باشند نیز جهت تسریع در روند گازسوز کردن این کبابی ها همکاری لازم صورت می گیرد.

بخشنده افزود: روند پلمب کبابی هایی که از دستور دادستان تمکین نکرده اند از منطقه مهدی آباد شروع شده و با جدیت در سایر نقاط استان از جمله شباب پیگیری خواهد شد.

وی به همه کبابی ها توصیه کرد: برای جلوگیری از پلمب واحد صنفی، گاز سوز کردن محل کسب خود را در دستور کار و اولویت قرار دهند.

کد خبر 2755096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha