مصرف سالانه ۳۱۸ میلیون لیتر نفتگاز در بخش حمل و نقل کردستان

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از تامین و توزیع روزانه ‏‎۸۷۱‎‏ هزار لیتر ‏نفت گاز در بخش حمل و نقل استان خبرداد.

به گزارش کرد پرس، جهانبخش نوکانی گفت: سال گذشته بیش از ۳۱۸ میلیون لیتر نفت گاز در ‏جایگاه‎ های عرضه منطقه توزیع شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل با رشدی ۲ درصدی ‏همراه بوده است.‏

وی ‏‏از فعالیت ۵۰ باب جایگاه عرضه نفت گاز در سطح استان خبرداد و افزود: گروه های گشت و بازرسی ‏این شرکت به صورت شبانه روزی از همه مجاری عرضه سوخت بازدید و با هرگونه عرضه خارج از ‏شبکه فرآورده های نفتی و کم فروشی برابر با مقررات شرکت برخورد می کنند و هم اکنون نیز هیچ ‏گونه کمبود سوختی در جایگاه های عرضه سوخت وجود ندارد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان از فعالیت ۶ جایگاه عرضه فرآورده های نفتی، ۴ جایگاه سی ان جی و آغاز عملیات احداث یک باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی ‏دیگر در این شهرستان خبرداد و اظهار کرد: تامین و توزیع مطلوب سوخت موردنیاز واحدهای ‏تولیدی، خدماتی و کشاورزی شهرستان، توزیع الکترونیکی نفت سفید و گاز مایع خانوارها و مصرف ‏کنندگان جزء، توزیع الکترونیکی نفت گاز کشاورزی مصرف کنندگان جزء و ... از اقدامات شرکت در ‏راستای تحقق دولت الکترونیک و تحقق حقوق شهروندی است.

نوکانی با اشاره به توزیع ۷ میلیون لیتر نفت گاز در بخش کشاورزی شهرستان کامیاران در سال ‏گذشته‎ ‎از فعالیت ۱۶۰۰ دستگاه تراکتور و کمباین در سطح ناحیه و اهمیت شهرستان کامیاران در ‏خصوص محصولات کشاورزی و باغی خبرداد.

وی در ادامه به اجرای برنامه مدیریت کارت های اضطراری مازاد در جایگاه های عرضه فرآورده های ‏نفتی در ‏راستای مدیریت مصرف سوخت، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی و ‏لزوم استفاده از ‏کارت سوخت شخصی توسط شهروندان اشاره کرد و خواستار همکاری و تعامل ‏فرمانداران با منطقه در جهت فرهنگ سازی استفاده شهروندان از کارت سوخت شخصی شد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان ادامه داد: تمامی کارت های اضطراری مجاری عرضه سوخت جمع آوری نخواهند شد ‏و یک یا ۲ ‏کارت سوخت جهت شرایط اضطراری، برای افرادی که کارت سوخت شخصی خود را ‏احیانا به همراه ندارند، ‏موجود است.‏

کد خبر 2755459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha