وزیر گردشگری: در تلاشیم قیمت مسافرت هوایی افزایش نامتعادل نداشته باشد

سرویس آذربایجان غربی- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: حمل و نقل نقش مهمی در تعیین قیمت سفرها دارد و برای تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای سرمایه گذاری خوبی توسط وزارت راه‌وشهرسازی انجام شده و تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود.

به گزارش کردپرس، عزت‌الله ضرغامی در بازدید از پل میرزارسول در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه میاندوآب از موقعیت ویژه‌ای در آذربایجان‌غربی برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری میاندوآب، در این شهر نیاز به سرمایه‌گذاری در حوزه زیرساخت‌های گردشگری وجود دارد.

او تصریح کرد: برخی مناطق میاندوآب دارای ارزش سرمایه‌گذاری بسیاری است که از جمله آن سد نوروزلو است که دارای فضای بزرگ و درختان سرسبز و کم نظیر است اما متاسفانه بلاتکلیف باقی مانده که باید برای آن تصمیم گیری شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی  افزود: پل میرزارسول نیز جزو پل‌های تاریخی خوب بوده که قسمتی از آن مرمت شده اما قابل استفاده برای مردم نیست و در دوران قاجار بازسازی شده است و می‌تواند تفرجگاه بسیار خوبی برای مردم میاندوآب باشد. 

او بیان کرد: با وجود اینکه اعتبار برای احیای این بنای تاریخی گذارده شده است اما اعتبار جدید به آن داده خواهد شد تا به سرعت دو دهنه آن تکمیل شود.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: باید فضا را برای حضور سرمایه گزاران فراهم کرد و از سوی دیگر غرفه‌های بزرگ در آنجا ایجاد شود و نیازهای خدماتی مردم برای تفریح‌گاه مناسب فراهم شود.

ضرغامی، در ادامه با اشاره به برنامه‌های این وزارت‌خانه برای تحقق شعار سال اظهار کرد: همه وزرا برای تحقق شعار سال تمام توان خود را به کار برده‌اند و سعی می‌شود در این سال قیمت خدمات و محصولات بالا نرود. 

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی افزود: در این راستا امسال قیمت موزه‌ها افزایش نیافته و طبق روال سال گذشته همان پنج هزار تومان ثابت مانده است. 

او با بیان اینکه ما با حساسیت ویژه پیگیر انجام سفر با قیمت مناسب هستیم، ادامه داد: حمل و نقل نقش مهمی در تعیین قیمت سفرها دارد و برای تقویت زیرساخت‌های جاده‌ای سرمایه گذاری خوبی توسط وزارت راه‌وشهرسازی انجام شده و دو طرح خوب نیز وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی دارد که به‌موقع اعلام می‌شود. 

ضرغامی اظهار کرد: همه تلاش می‌کنیم قیمت مسافرت هوایی نامتعادل بالا نرود. 

او در پایان گفت: در وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هیچ طرحی روی زمین نمی‌ماند و به‌همه طرح‌ها و پیشنهادات رسیدگی می‌شود. 

کد خبر 2755577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha