مسیر انتقال آبگرم دهلران در تعارض با منافع مردم است

سرویس ایلام - دادستان دهلران در بازدید از مسیر پروژه انتقال آب گرم دهلران عنوان کرد: مسیر کنونی انتقال آب گرم دهلران در تعارض با منافع مردم است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان دهلران، بهنام تیرافکن گفت: برای دادستانی قابل قبول نیست در این شرایط اقتصادی مردم بیش از این متحمل ضرر و زیانی مالی ناشی از چشمه‌های آبگرم شوند و باید مسئولان و دستگاه‌های مرتبط در راستای ساماندهی و تکمیل آن پای کار باشند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهلران گفت: نقشه خط انتقال آبگرم به پائین دست شهر دهلران در تعارض منافع مردم جنوب شهر است.

دادستان دهلران بیان داشت: خط انتقال آبگرم به پائین دست شهر دهلران متاسفانه به گونه ای  طراحی شده است که نه تنها مشکلی از مردم حل نمی شود بلکه مشکلات ناشی از آب گوگردی باعث خسارت بیشتر به مردم جنوب شهر می شود. 

تیرافکن ادامه داد: به عنوان مدعی العموم در راستای صیانت از حقوق عامه مردم پای کار هستم و کوتاهی و قصوری در راستای خدمت به مردم از هیچ دستگاهی پذیرفتنی نیست. 

گفتنی است پس از این بازدید تصمیم گرفته شد مسیر فعلی انتقال آب گرم متوقف و به نحوی منتقل گردد که عبور آن خارج از شهر بوده تا اثرات زیان آور آن به مردم نرسد.

کد خبر 2756415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha