اولین رویداد مهم تاریخ والیبال استان کردستان برگزار می شود

رئیس هیات والیبال استان کردستان گفت: اولین رویداد مهم تاریخ والیبال استان کردستان ۲۴ خرداد ماه با حضور بزرگان والیبال ایران در شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، امید مهتاب با اشاره به اینکه والیبال استان کردستان در حال توسعه است، گفت: والیبال ایران امروزه در جهان دارای نام و اعتبار است و بر همین اساس باید تلاش های صورت گیرد تا استانهای همچون کردستان از این قطار سریع و السیر عقب نمانند.

وی اظهار کرد: هیات جدید والیبال استان کردستان با برنامه ریزی های که از روز اول انجام داده است خواهان رشد و توسعه این رشته در این دیار بوده است.

رئیس هیات والیبال استان کردستان افزود: والیبال استان کردستان دارای سابقه و پیشینه است ولی  تا کنون برنامه یا رویدادی در شان و جایگاه آن برگزار نشده است و همین مسئله باعث شده بود والیبال کردستان در سطح کشور مغفور بماند.

مهتاب با بیان اینکه امروزه والیبال کردستان در فدراسیون دارای جایگاه و اعتبار است، ادامه داد: با رایزنی های زیادی که با فدراسیون والیبال ایران انجام شده است ، توانستیم میزبانی  دوره مربیگری بین المللی  والیبال سطح ۱ جهانی  را اخذ بکنیم تا کاری بزرگ در کارنامه والیبال کردستان به ثبت برسانیم.

وی یادآور شد: برگزاری این دوره یک رویداد مهم تاریخی برای استان کردستان است که با حضور بزرگان والیبال ایران برگزار می شود.

رئیس هیات والیبال استان کردستان بیان کرد: تعداد شرکت کنندگان در این کلاس ۴۵ نفر می باشد که از این میان ۱۰ نفر از ملی پوشان اسبق تیم ملی و  ۵ نفر از خارج کشور و مابقی از سراسر کشور  حضور دارند .

مهتاب با اشاره به اینکه والیبال استان کردستان برای ارتقا نیاز به همدلی و همکاری خانواده والیبال را دارد، گفت: باتوجه به اینکه فدراسیون جمهوری اسلامی ایران  نگاهی ویژه ای به استان کردستان دارد ، هیات والیبال استان توانست مجوز ۱۰ نفر از مربیان بومی استان  خارج از سهمیه  جهت حضور در این کلاس را دریافت نماید که در پایان برای این افراد گواهی شرکت در دوره برای آن ها صادر شود.

گفتنی است کلاس مربیگری بین المللی سطح ۱ جهان با حضور مدرسان جهانی والیبال ۲۴ خرداد تا ۲۸ خرداد در سنندج برگزار می شود.

کد خبر 2756884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha