کردستان در جایگاه ۲۸ کشوری از لحاظ سرقت قرار دارد

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان گفت: شهرستان‌های سنندج، سقز و قروه بیشترین آمار سرقت در استان را دارند و کردستان هم از لحاظ وقوع جرم سرقت در جایگاه ۲۸ کشور است.

به گزارش کرد پرس، رضا عظمی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان کردستان از رشد آمار جرم سرقت در استان خبر داد و گفت: بانک اطلاعاتی جامع سارقین استان بروزرسانی شده است.

وی افزود: جرم سرقت امنیت اجتماعی را به مخاطره می‌اندازد و سبب نارضایتی عمومی می‌شود که می‌طلبد با اقدامات پیشگیرانه از افزایش آمار این جرم در جامعه جلوگیری کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کردستان ارتقای آگاهی‌های عمومی در پیشگیری از جرم سرقت را بسیار موثر دانست و اظهار کرد: در دادگستری استان کردستان نیز طرح جامع شورای عالی پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در حال اجرا و اقدام است.

اعظمی ادامه داد: شناسایی هدفمند و دستگیری معتادین متجاهر در استان ادامه دارد و سارقین دارای سوابق کیفری و دارای سابقه تکرار جرم در اولویت کار این معاونت قرار دارد.

وی یادآور شد: شهرستان‌های سنندج، سقز و قروه بیشترین آمار سرقت در استان را دارند و خوشبختانه استان کردستان در کشور از لحاظ وقوع جرم سرقت در جایگاه ۲۸ کشور است.

گفتنی است در ادامه این جلسه، مدیران و مسئولین اجرایی و انتظامی به بیان گزارشی از موضوع جلسه و ارائه آمار حوزه تحت تصدی خود در این زمینه پرداختند.

کد خبر 2756943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha