یادواره بمباران شیمیایی سردشت مطالبه گری از نهادهای بین المللی است

سرویس آذربایجان غربی- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره بمباران شیمیایی سردشت، گفت: این اقدام مطالبه گری از نهادهای بین المللی است تا جنایت هولناک بمباران شیمیایی سردشت از یادها نرفته و به مدعیان حقوق بشر یادآوری شود.

به گزارش کردپرس، رضا ابراهیمی در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان، افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی که اساس آن بر پایه ایثار و شهادت است باید این فرهنگ نهادینه شده و تکریم خانواده شهدا به عنوان یک وظیفه تلقی شود.

او با بیان اینکه نباید برنامه‌ها و جلسات برای رفع تکلیف باشد، اظهار کرد: در کنار تبیین فرهنگ ایثار و شهادت، آموزش و پرورش نقشی کلیدی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت داشته و برنامه های ویژه برای دانش آموزان تدوین کند.

ابراهیمی ادامه داد: برنامه‌های مخاطب پسند با موضوع ایثار و شهادت در دانشگاه‌ها اجرا شده و در این حوزه باید تولید محتوا داشته باشیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی یادآور شد: امروز فضای مجازی ما را تهدید می‌کند و در مقابل باید برنامه هایی با موضوع ایثار و شهادت تولید و محتوا سازی صورت گیرد.

او همچنین اضافه کرد: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان برنامه ریزی شده و درخصوص دفاع مقدس اطلاع‌رسانی شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری یادواره بمباران شیمیایی سردشت، این اقدام را مطالبه گری از نهادهای بین المللی عنوان کرد.

ابراهیمی همچنین افزود: هدف این است که جنایت هولناک بمباران شیمیایی سردشت از یادها نرفته و به مدعیان حقوق بشر یادآوری شود.

او ادامه داد: باید از نهادهای بین المللی مطالبه گری شده و در قالب یادواره، مدعیان دروغین حقوق بشر را به خاطر کمک به انجام بزرگترین جنایت‌ها رسوا کرد.

ابراهیمی تاکید کرد: جنایت هولناک آنها، جان صدها کودک و بزرگ و پیر و جوان را گرفت و هنوز صدای خس خس سینه‌ مردمان این دیار شنیده می‌شود.

کد خبر 2756983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha