نگاه دولت و نظام به توسعه استان کردستان، ویژه است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان گفت: نگاه دولت و نظام به توسعه استان کردستان نگاهی ویژه است.

به گزارش کرد پرس، فرزاد پیشکاری در جمع شالبافان شهر مرزی آرمرده شهرستان بانه با بیان اینکه مردمان این سرزمین سفیران و پیام رسانان هنر استان کردستان در کشور و در جامعه جهانی هستند، شالبافان این شهر را افرادی زحمت کش و نجیب خواند و با بیان اینکه شهر آرمرده شهر خلاقیت و هنر است، گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تمام تلاش خود را برای ایجاد اشتغال و رفاه جامعه به ویژه مردمان زحمتکش این شهر بکار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه دنیا همواره در حال حرکت است انسان ها باید همواره در حال فعالیت و تلاش باشند، اظهار کرد: در سایه فعالیت و تلاش جامعه به تعالی خواهد رسید.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با بیان اینکه مرزداران شهر آرمرده در دوران دفاع مقدس با جان و مال خود از کیان ایران اسلامی دفاع کرده اند، افزود: دولت زیر ساخت و مقدمات اشتغال پایدار را در این شهر فراهم می کند ولی باید جوانان شهر با تلاش مضاعف از این فرصت استفاده کرده و خود زمینه و فرصت ایجاد اشتغال را فراهم کنند.

پیشکاری با اشاره به مزایای بخش تعاون، از شالبافان این شهر خواست با تشکیل تعاونی زمینه صادرات محصولات خود را فراهم کنند.

وی در این نشست صمیمی ضمن استماع مشکلات شالبافان این شهر، با تماس تلفنی با مدیران تامین اجتماعی، مخابرات، بانک ملی، میراث فرهنگی، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی استان، خواستار رفع مشکلات و موانع پیش روی مردم شهر مرزی آرمرده شهرستان بانه شد.

کد خبر 2757117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha