افزایش ۳۰ برابری پهنای باند اینترنت در روستاهای دیواندره

سرویس کردستان- مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در روستاهای شهرستان دیواندره به میزان ۳۰ برابر افزایش یافت.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت از اقداماتی در راستای ارتقا پهنای باند در روستاهای کول، قلعه ولیانه و دوزخدره از توابع شهرستان دیواندره خبر داد و گفت: در این پروژه با نصب و راه انداری تجهیزات لازم مبلغ پنج میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

وی با بیان اینکه در روستاهای فوق پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات از ۴ مگ به ۱۱۰مگ افزایش یافته است، افزود: با این اقدام مشتریان ساکن در محدوده سه روستای مذکور از کیفیت مطلوب و بالاتر سرعت اینترنت مخابرات در استفاده از سرویس های دیتا محور بهره مند هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه در دنیای دیجیتال کنونی، پهنای باند یکی از عناصر ضروری اینترنت است، اظهار کرد: کاهش ترافیک، ارتقا سرعت دسترسی به فضای مجازی، بهبود کیفیت و سرعت در انتقال داده ها از جمله مزایای پروژه اجرا شده در روستاهای دیواندره بشمار می رود.

حکمت ادامه داد: این مجموعه در راستای سیاست های ابلاغی اصل ۴۴ قانون اساسی و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در حال حاضر پروژه های دیگری در راستای افزایش و ارتقای پهنای باند اینترنت پرسرعت مخابرات در سطح استان در مسیر اجرا دارد.

وی یادآور شد: اجرا و تحقق پروژه های مخابراتی در حوزه انتقال می تواند زیرساخت مناسبی برای ارتقا مسائل اقتصادی، آموزشی، بهداشتی و فرهنگی باشد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان بیان کرد: در سفرهای شهرستانی و شنیدن درخواست های مشتریان، یکی از اقدامات موثر مخابرات منطقه، تلاش در برطرف کردن مطالبات مخاطبین است که در دست اقدام قرار دارد.

کد خبر 2757187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha