نظارت بر واحدهای اقامتی و گردشگری کردستان تشدید می شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: با هدف کیفی سازی خدمات به مسافران و گردشگران، نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی و پذیرایی استان در ایام تابستان تشدید می شود.

به گزارش کرد پرس، منصور مهرزاد گفت: افزایش بازدیدها و تشدید نظارت بر تاسیسات گردشگری استان با هدف اجرای کامل پروتکل های بهداشتی، ارتقاء کیفیت خدمات گردشگری و فراهم آوردن زمینه سفری ایمن برای مسافران و گردشگران ورودی به استان به صورت مستمر در ایام تعطیلات تابستان انجام خواهد شد.

وی خواستار دقت و مشارکت هر چه بیشتر ادارات در سطح شهرستان ها در امر نظارت بر تاسیسات گردشگری شد و افزود: رشد بازدید از جاذبه های طبیعی، تاریخی و فرهنگی کردستان و افزایش اقامت در مراکز گردشگری استان با همکاری و هم افزایی تمامی ادارات عضو ستاد اجرایی خدمات سفر، ایجاد زیرساخت ها و تبلیغ و معرفی جاذبه ها حاصل شده و ضروری است با آموزش و فرهنگ سازی، نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری و بازاریابی و تبلیغات وسیع، زمینه های افزایش ماندگاری مسافران فراهم شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان اظهار کرد: کیفیت بخشی خدمات ارائه شده به ویژه از سوی تاسیسات گردشگری استان اعم از هتل ها، هتل  آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی و سنتی، رستوران ها، مهمان پذیرها، سفره خانه های سنتی، واحدهای بین راهی و ... می تواند رضایتمندی مسافران را افزایش دهد و گردشگری استان را رونق ببخشد.

مهرزاد ادامه داد: امید است با نظارت مستمر بر رعایت ضوابط و مقررات و ارتقاء سطح ارائه خدمات در مراکز اقامتی و تاسیسات گردشگری استان بتوانیم خدمات مطلوبی به همشهریان و مسافران ارائه کنیم.

کد خبر 2757282

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha