کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی قهرمانی بانوان کشور

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان گفت: رقابت های کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور به میزبانی استان کردستان و در شهر سنندج برگزار می شود.

به گزارش کرد پرس، سهیلا چراغی با بیان اینکه کردستان میزبان مسابقات کونگ فوی نیمه آزاد قهرمانی بانوان کشور در رده سنی بزرگسالان خواهد بود، گفت: این رقابت ها به مدت سه روز در شهر سنندج برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: کردستان در حوزه ورزش بانوان دارای استعدادها و ظرفیت های فراوانی است و میزبانی مسابقات مختلف می تواند ظرفیت های بانوان این استان را به مرحله شکوفایی برساند.

سرپرست معاونت ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان کردستان افزود: مسابقات کونگ فوی قهرمانی بزرگسالان کشور طی روزهای ۱۸ تا۲۰ تیرماه با حضور ورزشکاران استان های سراسر کشور برگزار می شود و شرکت کنندگان به مدت سه روز در اوزان مختلف در سالن آزادی شهر سنندج با یکدیگر پیکار خواهند کرد.

چراغی همچنین از حضور مسئولین وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات خبر داد و ادامه داد: از مریم کاظمی پور معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان برای حضور در رقابت های کونگ فوی بانوان کشور دعوت شده است.

وی یادآور شد: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش بانوان با هماهنگی مجموعه اداره کل ورزش و جوانان کردستان و هیات های ورزشی استان چندین رویداد ورزشی در بخش بانوان تا پایان سال جاری به میزبانی استان کردستان برگزار می شود.

کد خبر 2757542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha