۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط شهری و روستایی ایلام گازدار شدند

سرویس ایلام - مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۲۶ واحد تولیدی و صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایلام گازدار شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، محمود کشاورز افزود: از این تعداد صنایع ۲ واحد تولیدی و صنعتی در ایلام، ۴ واحد در چوار،۶ واحد در ایوان، یک واحد در بدره، ۳ واحد در چرداول، ۵ واحد در دهلران، ۲ واحد در سیروان، ۲ واحد در ملکشاهی، یک واحد در مهران در سه ماهه اول سال جاری گازدار شده اند.

وی با بیان اینکه از ابتدای گازرسانی به استان تاکنون، یکهزار و ۲۶۵ واحد صنعتی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان گازدار شده است، اظهار داشت: در راستای تحقق نامگذاری سال جاری، کمک به توسعه و رونق صنایع و افزایش تولید و محرومیت‌زدایی، برای ۲۶ واحد صنعتی عملیات گازرسانی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان تصریح کرد: با توجه به نقش صنایع در رونق و آبادانی استان  به منظور حمایت از تولید داخلی، گازرسانی به صنایع واجد شرایط همچنان به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی شرکت گاز استان ایلام به شمار می‌رود.

کشاورز گفت: گازرسانی به صنایع توانسته است ارزش افزوده خوبی برای استان ایلام داشته باشد و با جایگزینی سوخت طبیعی در واحدهای تولیدی و صنعتی، آلودگی کمتری در مقایسه با سایر فرآورده‌های نفتی به دنبال دارد و  موجب ارتقاء شاخص‌های حفظ و بهبود محیط زیست و توسعه پایدار می‌شود.

کد خبر 2757631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha