چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در سنندج تعریف شده است

شهردار سنندج گفت: ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری سنندج است و در همین راستا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در عناوین مختلف تعریف شده است.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در افتتاحیه شهربازی روباز پارک ملت سنندج گفت: این مکان یکی از قدیمی‌ترین شهربازی‌های شهر سنندج است که بنا به برخی دلایل مدت‌ها بلااستفاده افتاده بود.

وی با بیان اینکه احیا و راه‌اندازی این شهربازی روباز که یکی از مطالبات جدی شهروندان سنندج است، افزود: خیلی از کسانی که امروز در مراسم افتتاح این شهربازی حضور دارند کودکان دهه ۶۰ هستند که خاطرات زیادی با این مجموعه دارند.

شهردار سنندج با تقدیر از اعضای شورای شهر به ویژه رییس کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا به دلیل رویکرد جدی در حوزه توجه به سرمایه‌گذاری و عمران شهری، اظهار کرد: این شهربازی متاسفانه به دلایل مختلف بیش از یک دهه است عملا کارکرد خود را از دست داده بود و خوشبختانه با جدیتی که در اعضای شورای دور ششم و مدیریت شهری وجود داشت با همراهی سرمایه گذار احیا و با تجهیزات روز بازگشایی شد.

رشیدی با بیان اینکه ایجاد بسترهای لازم برای توسعه و آبادانی و توزیع عادلانه خدمات در سطح شهر از اولویت‌های مدیریت شهری در شهرداری سنندج است، ادامه داد: در همین راستا اقدامات گسترده‌ای انجام گرفته و چند هزار میلیارد تومان پروژه سرمایه‌گذاری در عناوین مختلف تعریف شده است.

وی یادآور شد: دیدگاه اصلی شورای شهر و مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات عمرانی و رفاهی در تمام شهر است و به همین منظور محله‌محوری در توسعه خدمات عمرانی و رفاهی ملاک عمل قرار گرفته است.

شهردار سنندج بیان کرد: شیب سوق فعالیت‌ها و خدمات در حوزه‌های مختلف به سمت مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر است و این مهم رضایتمندی خوبی در بین شهروندان ایجاد کرده است.

رشیدی به اجرای پارک تفریحی ورزشی ۴ هکتاری در بلوار اسلام آباد اشاره کرد و گفت: چندین پروژه و پارک بزرگ مقیاس در مناطق مختلف شهر طراحی و در حال اجراست.

وی افزود: شهربازی روباز پارک ملت هم در مساحت ۳ هکتار در دو فاز با سرمایه‌گذاری مشترک شهرداری و برادران سهرابی انجام شده و امشب همزمان با عید سعید قربان فاز نخست آن به بهره‌برداری رسید.

شهردار سنندج اظهار کرد: ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری و شهر، توسعه سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی، جذب گردشگر و حمایت از تولید از اولویت‌های شهرداری در تعریف و اجرای پروژه‌های سرمایه‌ گذاری است.

کد خبر 2757637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha