بازدید خبرنگاران از پروژه های عمران شهری شهرداری سنندج

استاندار کردستان، سیدانور رشیدی شهردار سنندج، فرماندار این شهر، اعضای شورای اسلامی و برخی از مدیران شهرداری و خبرنگاران استان از پروژه‌های عمرانی سطح شهر سنندج بازدید کردند و در جریان آخرین وضعیت طرح های عمرانی در دست احداث شهر سنندج قرار گرفتند.

به گزارش کرد پرس، استاندار کردستان در نشست با اعضای شورای شهر و شهردار سنندج که پس از این بازدید برگزار شد ، با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری سنندج برای برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری، گفت: در صورت امکان این همایش را به صورت بین‌المللی و با حضور سرمایه‌گذارانی از اقلیم کردستان عراق را برگزار خواهیم کرد.

اسماعیل زارعی‌کوشا افزود: اگر امروز در شهر سنندج توفیقی وجود دارد و ۶۰ درصد شهر درگیر کار عمرانی است نتیجه وفاق و همدلی است که باید اعضای شورا، شهردار و اصحاب رسانه این وفاق و همدلی را تقویت کنند.

وی اظهار کرد: تعامل بین شهرداری و دستگاه‌های مختلف در برگزاری برنامه‌های فرهنگی موجب اتفاقات خوب در این حوزه شده است، گفت: باید نشاط اجتماعی استان را افزایش دهیم سنندج می‌تواند به یک برند و الگو در این حوزه تبدیل شود.

استاندار کردستان با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری سنندج برای برگزاری همایش بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه مدیریت شهری، افزود: در صورت امکان این همایش به صورت بین‌المللی و با حضور سرمایه‌گذارانی از اقلیم کردستان عراق را برگزار خواهیم کرد.

زارعی کوشا ادامه داد: رشد و توسعه فضای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار نیاز استان است و ما به جد این موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی از حمایت تمام‌قد دولت از برنامه‌های توسعه‌ای در شهر سنندج خبر داد و یادآور شد: از هر ظرفیت اعم از چه اعتبارات عمرانی، مولدسازی و کمیسیون ماده ۵ حاضر به همراهی با شورا و شهرداری هستیم.

کد خبر 2757714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha