شهرداری سنندج خدمات دهی را به محل شهروندان نزدیک کرده است

شهردار سنندج گفت: امروز شهرداری در گوشه گوشه شهر سنندج مشغول خدمت و خدمات را به محل زندگی و کسب و کار مردم نزدیک کرده است حاصل زحمت شهرداری های مناطق و روسای سازمان هاست.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محور تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، با تبریک روز چهاردهم تیرماه روز شهرداری ها و دهیاری ها، گفت: تمام نیروهای این نهاد از پاکبان ها تا کارمندان و کارکنان در مدیریت شهر نقش دارند و امیدوارم زحمات و تلاش های شما عزیزان در مجموعه شهرداری سنندج موجبات رضایتمندی شهروندان را در بالاترین سطح ممکن فراهم سازد.

وی با بیان اینکه اعتماد مردم به دستگاه شهرداری در حال بروزرسانی و آبدیت شدن است، اظهار کرد: این افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه روزی تک تک شما عزیزانی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش آفرینی می کنید.

شهردار سنندج افزود: یکی از مهمترین اهداف این برنامه قدردانی از سال ها تلاش بازنشستگانی است که در این مجموعه به شهر و شهروندان خدمت کرده و امروز نیز تجربیات آنها نقشه راه برای کسانی است که در این مجموعه مشغول به فعالیت هستند.

رشیدی با بیان اینکه قدردانی از کارکنان نمونه با توجه به نقش آن در ترغیب و تشویق هرچه بیشتر نیروی انسانی به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه هر مجموعه و سازمانی است، ادامه داد: اگر می بینیم امروز شهردارب در گوشه گوشه شهر سنندج مشغول خدمت و خدمات را به محل زندگی و کسب و کار مردم نزدیک کرده است حاصل زحمت شهرداری های مناطق و روسای سازمان هاست.

وی با عنوان اینکه امروز شور و نشاط عمرانی در شهر ایجاد شده است، یادآور شد: انقلاب عمرانی در سطح شهر سنندج شکل گرفته که این مهم حاصل یک کار تیمی است و همه در کنار هم توانسته ایم بستر خدمت را در شهر فراهم سازیم.

شهردار سنندج از همدای همه مسئولان دستگاه های مختلف در کنار هم برای خدمت در شهر و استان گفت و بیان کرد: تا نقطه مطلوب فاصله داریم همه تلاشمان را برای افزایش رضایتمندی مردم در بالاترین حد مطلوب بکار گرفته و از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.

رشیدی گفت: شناسایی نقاط ضعف و تلاش برای تقویت نقاط قوت در عرصه خدمت از اولویت های مهمی است که در شهرداری سنندج دنبال می شود و در این راستا نیاز به همفکری تک تک شهروندان هستیم.

وی افزود: با خدمت رسانی مطلوب و تلاش شبانه روزی زمینه اعتماد بیشتر مردم را به مجموعه فراهم کرده و این مهم را تا نقطه نهایت ادامه خواهیم داد.

شهردار سنندج با تاکید براینکه قانونمندی و شفاف سازی و انجام وظیفه درست و دوری از هر نوع تخلفی اعتماد جامعه را به هر مجموعه ای باز می گرداند، اظهار کرد: اجازه نمی دهیم که به خاطر حرکت اشتباه یک یا چند نفر آبرو و عزت مجموعه خدوم شهرداری زیرسوال برود.

رشیدی با بیان اینکه الگو و سرمشق دولت تلاش در مسیر خدمت با تاکید بر اصل شفاف سازی، امیدآفرینی و اعتمادسازی در جامعه است، ادامه داد: تمام تلاش ما این است که این اعتماد شکل گرفته ارتقا پیدا کند و در این راستا به صورت جهادی همه توان خود را به کار گرفته ایم.

وی یادآور شد: شعار بدون عمل نمی دهیم و امیدواریم با لطف عنایت الهی، حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و مسئولان و تلاش شبانه روزی مجموعه شاهد اتفاقات بزرگ در سطح شهر باشیم.

شهردار سنندج با اشاره به برخی برنامه های شهرداری در حوزه های عمرانی، رفاهی، خدماتی و توسعه فضای سبز، بیان کرد: اجرای بیش از چند هزار میلیارد پروژه سرمایه گذاری، اجرای پروژه های عمران شهری با محور رفع مشکلات ترافیکی و اجرای بیش از ۱۴۳ هکتار فضای سبز در قالب پارک های بزرگ مقیاس در سطح شهر فعالی و این موضوع سنندج را به انقلاب بزرگ در اجرای اقدامات عمرانی تبدیل کرده است.

رشیدی در ادامه از رونمایی از کارت رفاهی برای کارکنان و پرسنل شهرداری سنندج خبر داد و گفت: این کارت هرچند ماه یک بار شارژ می شود و در کنار این مهم موضوع مسکن دار شدن کارکنان مجموعه شهرداری را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده ایم.

وی افزود: از همین امروز تا پایان ماه به کل مدیران و صاحب منصب هایی که در خانه های سازمانی شهرداری ساکن هستند می خواهیم این ساختمان ها را تخلیه و در اختیار پرسنلی که در خانواده خود دارای افراد معلول و یا بیماری صعب العلاج هستند قرار گیرد.

شهردار سنندج در پایان از تمام مسئولان و جامعه رسانه ای که همواره شهرداری را در مسیر خدمت به شهر و شهروندان یاری می کنند تقدیر کرد.

کد خبر 2757872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha