حقوق شهرداری در الحاق های جدید به سنندج پرداخت شود

فرماندار سنندج بر پرداخت حق و حقوق شهرداری در الحاق ها به شهر سنندج تاکید کرد و گفت: همانگونه که در حوزه عمرانی شاهد یک انقلاب هستیم و باید با برنامه ریزی در مورد اقدامات فرهنگی نیز یک جهش اتفاق بیفتد.

به گزارش کرد پرس، حسن عسکری در مراسم روز شهرداری ها و دهیاری ها که با محوریت تکریم بازنشستگان و تجلیل کارکنان نمونه شهرداری سنندج در راستای اهمیت خانواده و جوانی برگزار شد، گفت: مجموعه شهرداری، تیم مدیریت شهری و شورای شهر اقدامات بسیار خوب و قابل تحسین را در این مدت انجام داده اند.

وی اظهار کرد: در سال های گذشته یکی از چالش های مهم که وجود داشت بحث پرداخت حقوق پرسنل بود چون شهرداری حقوق دولتی ندارد همواره در پرداخت حقوق پرسنل با یک تاخیر و چالش مواجه بود، اما خوشبختانه با برنامه ریزی خوب تیم مدیریت شهرداری و شورای دور ششم این مشکل برطرف شد و الان هیچ دغدغه ای در این حوزه نداریم.

فرماندار سنندج افزود: در کنار اینها، امورات خدمات شهری و پروژه های عمرانی در سطح شهر هم در حال انجام است و در سطح شهر شاهد ایجاد کارگاه عمرانی بزرگی هستیم.

عسکری ادامه داد: خدمات بی نظیری در مدت این ۲ سال به مناطق محروم و نواحی منفصل شهر سنندج ارائه شده که جای تقدیر دارد اینکه خدمات به سمت مناطق کمتر برخوردار رفته بستر رضایتمندی شهروندان و تحقق عدالت اجتماعی را فراهم کرده است.

وی به وضعیت مناطق حاشیه شهر در چند سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: اگر وضعیت ۲ سال پیش مناطق و نواحی مانند ننله، حسن آباد، کانی کوزله، عباس آباد و ... با امروز مقایسه کنیم می بینیم تا چه میزان خدمات خوب عمرانی و رفاهی در این مناطق انجام شده که واقعا جای تقدیر دارد.

فرماندار سنندج با تاکید براینکه اقدامات فرهنگی خوبی هم در کنار کارهای عمرانی و خدمات رسانی انجام گرفته است، بیان کرد: شهر سنندج شهر فرهنگ و هنر و پایتخت کتاب و پایتخت نوروز و شهر خلاق موسیقی جهان است و اقدامات و برنامه ها در این حوزه باید بیش از پیش توسعه و تقویت پیدا کند.

عسکری گفت: همانگونه که در حوزه عمرانی شاهد یک انقلاب هستیم و باید با برنامه ریزی در مورد اقدامات فرهنگی نیز یک جهش اتفاق بیفتد.

وی افزود: طبیعتا خدمت گذاری بی منت به مردم و بسترسازی برای اینکه مردم خود در مدیریت شهر مشارکت داشته باشند جز اهداف و برنامه های دولت است و باید بستری فراهم کنیم که مردم بتوانند بیش از پیش در این حوزه ورود پیدا کنند.

فرماندار سنندج اظهار کرد: مجموعه دولت در استان همواره بر این تاکید دارند که باید خدمتی در خور و شان مردم استان و شهر سنندج به آنها ارائه شود.

عسکری ادامه داد: یکی از نکاتی که استاندار در بحث الحاق ها به شهر سنندج روی آن تاکید کرد این بود که حقوق شهرداری حتما باید پرداخت شود.

وی یادآور شد: در طول سال های گذشته حق و حقوق شهرداری توسط دستگاه های مختلف پرداخت نشده است برای مثال شهرداری سنندج هم اکنون طلب زیادی از راه و شهرسازی دارد که در الحاقات جدید باید این حق و حقوق به صورت کامل پرداخت شود.

فرماندار سنندج در بخش دیگری از سخنان خود از بازنشسته ها به عنوان آیینه شاغلین نام برد و بیان کرد: وقتی شاغلین می بینند که بازنشستگان مورد تکریم و تجلیل قرار می گیرند به کار دلگرم می شوند لذا توجه به بازنشستگان بستری برای ایجاد انگیزه در بین کارکنان هر مجموعه است.

عسکری گفت: با این اتفاقاتی که در سطح شهر می افتد و با حمایت هایی که دولت از حوزه توسعه خدمات شهری می کند قطعا شاهد دگرگونی قابل توجه در مرکز استان خواهیم بود.

کد خبر 2757873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha