موفقیت فیلم کوتاه شامپانزه در جشنواره  فیلم «SWIFF» آمریکا

فیلم شامپانزه، برگزیده ای رسمی در جشنواره جهانی فیلم دانشجویی تاثیر آمریکا، موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم کوتاه شد.

به گزارش کرد پرس، فیلم شامپانزه با کارگردانی ایوب گلکار و تهیه کنندگی انجمن سینما جوان سنندج، سال گذشته در شهرستان سقز با نویسندگی فریدون محمدزاده، تصویربرداری زانیار لطفی، صدابرداری نعمت نارنجی و برنامه­ریزی مقداد حسن نژاد تولید گشت.

جشنواره فیلم کوتاه «SWIFF» بزرگ ترین جشنواره فیلم کوتاه دانشجویی در جهان است و امسال بیش از ۱۳ هزار فیلم از ۱۲۰ کشور دنیا به این جشنواره ارسال شده است.

دبیر جشنواره طی ایمیل رسمی نظر داوران این دوره از جشنواره را در خصوص فیلم «شامپانزه» اینگونه توصیف کرد: «تلفیقی مسحورکننده از هنر و سینما، که دیدگاه خلاقانه کارگردان را به نمایش می گذارد؛ پالت بصری پر جنب و جوش و مسحور کننده که دنیای فیلم را به شیوه ای خیره کننده زنده نگه میدارد و یک اثر استادانه سینمای که مدت ها پس از پخش تیتراژ نیز باز در ذهن بیننده طنین انداز است و تاثیری ماندگار بر او به جای می گذارد».

گفتنی است این فیلم با بازی فریناز نادری، سوران نیلوفری، عطا احمدی، حسن عدنانی، سکینه صالح پور، پرستو بیگی، مازیار مجیدی و ژاله نیلوفری، پیش­تر نیز موفق به حضور در بخش مسابقه جشنواره­ی بین المللی دهوک گشته است.

کد خبر 2757924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha