ریل گذاری شهرداری در مسیر توسعه سنندج/صدور ۳۵۰۰ پروانه مسکن ملی

شهردار سنندج گفت: ریل گذری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، فرهنگی و فضای سبزرفاهی انجام شده که از هم اکنون زمینه رضایتمندی نسبی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

به گزارش کرد پرس، سیدانور رشیدی در دیدار با اعضای شورای شهر که به مناسبت روز شهرداری ها صورت گرفت، گفت: رونق فعالیت های عمرانی در سطح شهر حاصل تلاش تیم مدیریتی است که به صورت شبانه روزی در مسیر خدمت به شهر و شهروندان حضور دارند.

وی اظهار کرد: ریل گذری خوبی در مسیر توسعه شهر سنندج در بخش های مختلف عمرانی، سرمایه گذاری، فرهنگی و فضای سبزرفاهی انجام شده که زمینه رضایتمندی نسبی شهروندان را در سطح قابل قبولی فراهم کرده است.

شهردار سنندج افزود: اعتماد مردم به دستگاه شهرداری بروزرسانی شده و افزایش اعتماد و امیدآفرینی حاصل تلاش شبانه روزی افرادی است که در پازل خدمات شهری و مدیریت شهری نقش آفرینی می کنند.

رشیدی با اشاره به تعهد شهر سنندج در زمینه طرح نهضت ملی، ادامه داد: صدور مجوز برای ساخت ۳۰ هزار واحد مسکن ملی تعهد استان است که تا این لحظه پروانه ۳ هزار و ۵۰۰ واحد آن صادر شده است.

وی یادآور شد: بر این اساس از محل صدور مجوز مسکن ملی بیش از ۴۵۰ میلیارد تومان درآمد خواهیم داشت که می تواند پشتوانه خوبی برای فعالیت های عمرانی در سطح شهر باشد.

شهردار سنندج با تاکید براینکه نقش شورا به عنوان سرچشمه در توسعه و یا عقب ماندگی ساختار هر شهری بسیار مهم و کلیدی است، بیان کرد: تجربه نشان داده، اگر اعضای شورای شهری دنبال حاشیه و کارهای سیاسی باشند از رسالت واقعی خود عقب می ماند و این مسئله مسیر توسعه شهر را سد می کند.

وی با بیان اینکه در سازمان ها و مناطق شهرداری عیار همکاران به لحاظ تلاش و فعالیت همکاران به دلایل حقوقی سطح مختلفی دارد، گفت: تک تک همکاران در مجموعه شهرداری سنندج به ید واحدی تبدیل شده ایم که تنها هدفش تلاش برای پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر شهر است.

کد خبر 2758009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha