تعطیلی پتروشیمی دهلران شایعه است!

سرویس ایلام - در تماس تلفنی استاندار ایلام با مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت هرگونه شایعه در مورد تعطیلی پتروشیمی دهلران رد شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، پیرو درج مطالبی در خصوص ادامه‌ی فعالیت پتروشیمی دهلران در فضای مجازی و نگرانی‌های ایجاد شده در این خصوص، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام امروز در تماس تلفنی با عبدالحسین بیات مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت این موضوع را پیگیری کرد.

مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت هرگونه مباحث مطرح شده در رابطه با تعطیلی این پروژه را رد کرد و گفت صحت ندارد.

بیات گفت: با توجه به این‌که پروژه‌ی پتروشیمی دهلران از پیمان‌های متعددی تشکیل شده، اگر چه ممکن است در یک پیمان، کار به اتمام رسیده باشد اما این به منزله‌ی تعطیلی پروژه نیست.

او گفت: در جهت تأمین پایدار منابع مالی مورد نیاز پروژه و تقویت سرعت تکمیل پروژه، به دنبال تامین مالی به روش ال‌سی یا اعتبار اسنادی بین‌المللی هستیم.

مدیرعامل صندوق‌های بازنشستگی نفت افزود: پروژه‌های پتروشیمی دهلران و NGL دهلران از جمله پروژه‌های اولویت‌داری است که تلاش‌ها در جهت تکمیل آنها ادامه دارد.

گفتنی است پروژه‌ی پتروشیمی دهلران قبل از شروع به کار دولت سیزدهم کمتر از ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که این میزان در شرایط فعلی به بیش از ۴۸ درصد رسیده است.

کد خبر 2758073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha