واگذاری زمین طرح نهضت ملی مسکن در کامیاران به ۱۲۵۲ نفر

رئیس راه و شهرسازی کامیاران گفت: تعداد متقاضیانی که از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون زمین دریافت کرده اند به یک هزار و ۲۵۲ نفر رسید.

به گزارش کرد پرس، جمشید ابراهیمی با اشاره به تخصیص زمین به ۱۶۲ متقاضی واریز وجه شده فاز ۲ طرح نهضت ملی مسکن کامیاران در قالب گروه های ۳ نفره از طریق قرعه کشی، گفت: با واگذاری زمین به این افراد تعداد متقاضیانی که از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تاکنون زمین دریافت کرده اند به یک هزار و ۲۵۲ نفر رسید.

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان و اداره شهرستان به عنوان متولی تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن تمام سعی خود را انجام داده تا بتواند در سریعترین زمان ممکن نسبت به تخصیص زمین به سایر متقاضیان تایید نهایی شده اقدام کند و در همین راستا نیز توافقاتی را بامالکین اراضی اطراف محدوده داشته تا بتواند از ظرفیت الحاق این اراضی مشکل تامین زمین را برطرف کند.

رئیس راه و شهرسازی کامیاران در ادامه با اشاره به باز بودن سامانه سمن برای ثبت نام واجدین شرایط طرح جوانی جمعیت  افزود در سه ماه گذشته سامانه طرح جوانی جمعیت راه اندازی و ثبت نام، پالایش متقاضیان طرح جوانی جمعیت برای واگذاری زمین بزودی انجام خواهد گرفت.

ابراهیمی در بیان ویژگی های متقاضیان طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: متقاضیان بهره مندی از این طرح باید فرزند سوم و یا بیشتر آنها بعد از ۲۴ آبان ۱۴۰۰ به دنیا آمده باشد، همچنین این متقاضیان باید در شهرهایی زندگی کنند که نرخ باروری در آنها ۲.۵ و کمتر باشد.

کد خبر 2758131

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha