کمبود نیروهای عملیاتی در آتش نشانی ارومیه/ نیروهای مازاد شهرداری به کارگیری شوند

سرویس آذربایجان غربی- صادق توکلی مهر، عضو شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به کمبود نیروهای عملیاتی در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری، استفاده از نیروهای مازاد و تخصصی سایر واحدهای شهرداری در این سازمان در اولویت کاری قرار گیرد و نوسازی ناوگان عملیاتی آتش نشانی با تخصیص اعتبارات حتی از محل فروش املاک انجام گیرد.

به گزارش کردپرس، صادق توکلی مهر، با اشاره به اینکه حدود ۷۰ درصد از درآمد شهرداری صرف امورات جاری و پرسنلی می شود، افزود: لبا توجه به این موضوع مطالبه اساسی شورای اسلامی شهر ارومیه ، ساماندهی نیروهای انسانی شهرداری در جهت استفاده بهینه است.

عضو شورای اسلامی شهر ارومیه ادامه سخنانش داد: در جهت ساماندهی نیروهای انسانی و توصیف شرح وظایف آنها، ثبت کلیه پرسنل شهرداری  در سامانه پاکنا و لینک شدن با سامانه پرداخت حقوق نهایی گردد.

صادق توکلی مهر گفت: عدم تجهیز ماشین آلات عملیاتی و کمبود نیروهای تخصصی در زمان وقوع بحران ها به عینه قابل مشاهده خواهد شد که باید از بروز حوادث ناگوار پیشگیری کنیم.

او تاکید کرد: در جهت نوسازی ناوگان عملیاتی آتش نشانی باید اعتبارات لازم حتی از محل فروش املاک تخصیص یابد.

توکلی مهر در بخش دیگری از سخنانش گفت: باید از جزیره ای فکر کردن و عمل کردن در خصوص موضوعات مبتلا به  سازمان ها و مناطق شهرداری پرهیز کنیم و با تخصیص اعتبارات لازم با دید کلی به مجموعه،  در جهت رفع موانع مالی و عمل به امورات کمک حال باشیم که کمیته تخصیص در این مسیر بسته به میزان اعتبارات خوب عمل کرده است.

رییس شورای شهرستان ارومیه گفت: چند اولویت اول سازمانها و مناطق شهرداری باید شناسایی و تخصیص اعتبار بر مبنای اولویت بندی  انجام گرفته و میزان فعالیت‌ها می تواند در راستای رفع اهم مشکلات و چابک کردن سازمان‌ها و مناطق موثر واقع گردد.

کد خبر 2758140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha