احداث پتروشیمی دهلران متوقف نمی‌شود/ فراز و فرود پروژه‌ها طبیعی است

سرویس ایلام - استاندار ایلام روز جمعه ۲۳ تیرماه در جمع کارگران پتروشیمی دهلران حضور یافت و ضمن شنیدن مطالبات و خواسته‌های آنان، عنوان کرد: اراده همه مسئولین و دلسوزان در استان بر ادامه پروژه‌ ساخت پتروشیمی دهلران است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا ضمن اشاره به پیگیری های خود در مرکز عنوان کرد: عوامل دخیل در پتروشیمی قول داده‌اند نیرویی بیکار نشود و بنده هم با جدیت در مرکز برای رفع مشکلات پروژه تلاش و پیگیری می‌کنم و در این مدت نیز از همه‌ توان و ظرفیت‌های استانی و ملی برای ادامه‌ فعالیت پروژه استفاده شده است و بدانید که پتروشیمی دهلران تعطیل نمی‌شود.

پیش از این دیدار، استاندار ایلام با مدیران پتروشیمی دهلران با حضور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری، امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران جلسه گذاشت و در جریان مشکلاتی چون ال سی پروژه قرار گرفت.

بهرام نیا در این جلسه که با حضور نماینده کارگران برگزار شد، خاطرنشان کرد: تا قبل از استقرار دولت سیزدهم پروژه پتروشیمی دهلران 12درصد پیشرفت داشته که در این دولت پیشرفت آن به 50درصد رسیده است که این نشان از کار جهادی دارد.

وی به مشکلات پیش آمده در خصوص ال سی برای پروژه پتروشیمی دهلران اشاره و افزود: این مشکلات مربوط به بانک مرکزی بوده که قرار بوده بصورت حواله ای خرید تجهیزات از  کشورهای اروپایی انجام گیرد اما بنا به هر دلیل بانک مرکزی نپذیرفته و باید از طریق ال سی انجام شود که این موضوع زمان بر شده و در مجموع این وعده را از قول مدیر عامل پتروشیمی دهلران و مدیرعامل پتروپالایش می دهیم که کارگران به کار خود مشغول شوند و اگر فاصله ای در برگشت به کار آنها حاصل شد تا زمان برگشت حقوق و مزایای آنها پرداخت شود.

بهرام نیا با تقدیر از پیگیری امام جمعه و فرماندار ویژه دهلران برای دغدغه کارگران  افزود:پیگیری ها از سه روز پیش و از طریق تماس با عبدالحسین بیات مدیر عامل صندوق بازنشستگی نفت و حمیدی مدیر عامل پروژه پتروشیمی دهلران انجام شد و قول دادند که مشکل حل شود اما با توجه به نگرانی های کارگران شخصا به پروژه آمدم و بی شک پیگیر مشکلات هستم.

نماینده عالی دولت در استان به اشتغال شرکت های نفت وگاز پتروشیمی در استان اشاره و افزود:سال گذشته پنج هزار و ۲۰۰ شغل از سهم ۱۷ هزاری اشتغال استان در حوزه نفت وگاز در استان بوده که جای قدردانی دارد.

کد خبر 2758214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha