برپایی بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی در سنندج

نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز با حضور ۲۸ تولیدکننده مبل از استان های مختلف کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش کرد پرس، معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه، گفت: در این نمایشگاه تولیدکنندگان مبل از استان های مختلف کشور مانند استان های کردستان، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، اراک، البرز و ... حضور دارند.

طه سمیعی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از بیست و ششم تا سی‌ام تیر ماه سال جاری پذیرای بازدید علاقمندان است، افزود: علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از غرفه های دایر شده در این نمایشکاه دیدن کنند.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با بیان اینکه این نمایشگاه نخستین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی طی سال جاری در استان است، اظهار کرد: در این نمایشگاه ۹ تولیدکننده از داخل و ۱۹ تولیدکننده از خارج استان محصولات خود را در قالب ۶۰ غرفه به نمایش گذاشته اند. 

سمیعی ادامه داد: سرویس خواب، تشک، کمد، مبل راحتی و استیل، سرویس جهیزیه عروس، صنایع چوبی، مصنوعات ام دی اف و میز ناهارخوری دکوراسیون منزل و لوستر از جمله محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.

کد خبر 2758368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha