اجرایی شدن ‌۸۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام

سرویس ایلام - استاندار ایلام در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از اجرایی شدن ‌۸۵ درصد مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حسن بهرام نیا گفت: یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت سیزدهم رفع موانع واحدهای تولیدی است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی اظهار داشت: در همین راستا و از مجموع ۴۳۷ مصوبه‌ی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در طی سال گذشته، تعداد ۳۷۲ مصوبه معادل ۸۵ درصد اجرایی شده است.

استاندار ایلام گفت: امسال نیز رفع موانع تولید برای ۸۰ واحد تولیدی هدف‌گذاری شده است که با این اقدام، جهش قابل توجهی در راستای تقویت واحدهای تولیدی در عرصه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری صورت خواهد گرفت.

وی با بیان این‌که تلاش برای رفع موانع مابقی واحدهای تولیدی در دستور کار قرار دارد، افزود: همه‌ی دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی هر چه بیشتر باید در مسیر رفع موانع گام بدارند.

براساس این گزارش، مشکلات و موانع ۹ طرح تولیدی لوله‌ی پلی‌اتیلن شباب، تولیدی آسفالت هلیلان، جمع‌آوری و فرآوری پشم، پرورش کبک، تولید و بسته‌بندی عسل، تولید بلوک سیمانی، تولید شن و ماسه‌ هلیلان، تولید سیم مفتول شباب، مجتمع گردشگری آبگرم دهلران، بررسی و توسط استاندار ایلام دستورات لازم برای رفع موانع این طرح‌ها صادر شد.

کد خبر 2758456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha