بنیاد مستضعفان ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای ساخت مسکن محروماو هزینه کرد

رئیس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه در ۱۸ ماه گذشته برای ساخت ۱۰ هزار واحد مسکن محرومان در کشور سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است، گفت: از این مبلغ، سهم بنیاد مستضعفان هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود.

به گزارش کرد پرس، پرویز فتاح در مراسم بهره‌برداری از ده‌هزارمین واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان، گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم برای ساخت این تعداد واحد مسکن محرومان، ۲ هزار میلیارد تومان هزینه کرد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از هشت واحد مسکن محرومان در روستای چور مریوان، افزود: افرادی که برای آنها مسکن ساخته شد توانایی تامین اعتبار برای طرح نهضت ملی مسکن را نداشتند و به صورت بلاعوض به آنان کمک شد.

رییس بنیاد مستضعفان کشور اظهار کرد: در حال حاضر هزار و ۴۵۰ واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی در استان کردستان در حال ساخت است که عمده آن به بهره‌برداری رسیده است.

فتاح ادامه داد: امیدواریم تا پایان سال بیش از ۱۰ هزار واحد مسکن توسط بنیاد مسکن، کمیته امداد و بهزیستی احداث، تکمیل و تحویل شود.

رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هم در این مراسم بیان کرد: در راستای ساخت مسکن برای اقشار نیازمند، تاکنون تفاهم نامه‌های خوبی با بنیاد مستضعفان، کمیته امداد و بهزیستی منعقد شده است.

اکبر نیکزاد یادآور شد: در قالب تفاهم نامه با بنیاد مستضعفان برای ساخت ۲۰ هزار واحد مسکن محرومان، امروز ده‌هزارمین واحد به بهره برداری رسید که به هر واحد ۵۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۲۰۰ میلیون تومان وام با کارمزد پایین پرداخت شد.

کد خبر 2758466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha