اعتبارات سفر رییس جمهور  به مهاباد کجاست؟

سرویس آذربایجان غربی- نماینده مهاباد در مجلس با انتقاد از عملی نشدن مصوبات دور اول سفرهای استان رئیس جمهور در آستانه سفرهای دور دوم تصریح کرد: در سفر نخست قرار بود ١١٠٠ میلیارد تومان به دو پروژه در مهاباد اختصاص یابد اما یک ریال هم تخصیص نیافته است.

به گزارش کردپرس، از خانه ملت؛ جلال محمودزاده در نشست علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای رئیس جمهور عنوان کرد: هدف از سفرهای استانی رئیس جمهور تقویت اعتبارات پروژه‌های در حال اجرا در استان‌ها و شهرستان‌ها است اما متأسفانه دور دوم سفرهای رئیس جمهور شروع شده و دریغ از اجرای مصوبات دور نخست.

نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: لازم است رئیس جمهور پیش از شروع دور دوم سفرها بررسی کند که چند درصد از مصوبات دور اول سفر اجرایی شده است.

او افزود: آیا وعده‌های غیرعملی اثرات نامطلوبی بر عملکرد دولت ندارد. در حوزه شهرستان مهاباد در سفر نخست قرار بود که 300 میلیارد تومان به بیمارستان 350 تختخوابی و 800 میلیارد تومان به جاده کریدور اختصاص یابد اما دریغ از یک ریال تخصیص؛ لذا لازم است رئیس جمهور محترم به مردم وعده‌های غیرعملی ندهد.

دانشگاه پیام نور را نزدیکان رئیس جمهور اداره می کنند

محمودزاده خطاب به رئیس کل بانک مرکزی نیز گفت: در بودجه 1402 مجلس مصوب کرده که تسهیلات کشاورزان خسارت دیده تمدید شود اما چرا بانک مرکزی این مصوبه قانونی را پس از 5 ماه به بانک‌های عامل ابلاغ نمی‌کند.

این نماینده مجلس یازدهم خطاب به وزیر علوم عنوان کرد: چرا به مشکلات پیام نور رسیدگی نمی‌شود، مستندات موجود نشان می‌دهد که پیام نور را وزیر علوم نه، بلکه افراد دیگری از نزدیکان رئیس جمهور اداره می‌کنند. به موقع مستندات تأسف‌بار این موضوع را به مجلس و کمیسیون اصل 90 ارائه خواهم کرد.

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز گفت: چرا قانون رتبه‌بندی به درستی اجرا نمی‌شود و تعدادی از معلمان به بهانه‌های مختلف رتبه‌بندی نشده‌اند./

کد خبر 2758634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha