پایان یک گروگانگیری مسلحانه در ایلام/ دستگیری یکی از متهمان

سرویس ایلام - گروگانگیری به قصد اخاذی از یک پزشک ایلامی در استان خبرساز شد. پلیس از دستگیری یکی از متهمان خبر می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، اخبار غیررسمی از ربوده شدن یک پزشک متخصص در ایلام از جلوی محل کارش، به واقعیت تبدیل شد و پلیس پس از زمانی طولانی در این خصوص اخباری در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

گفته می‌شود که شب هنگام و زمانی که این پزشک از محل کار قصد رفتن به خانه را دارد و پس از خروج از محل کار یک نفر با سلاح کمری از درب پشتی سوار خودرو وی شده و ۵۰ متر جلوتر، نفر بعدی هم سوار می شود.

گفته شده که این دو فرد که هیچکدام نقاب یا روبنده ای نداشته اند دکتر و همراهش را تهدید کرده اند که اگر تا روز سه شنبه سه میلیارد تومان پول نقد برای آنها جمع آوری نکند، فرزندش را خواهند دزدید.

آنها پس از تهدید خودرو را به سرقت می‌برند اما صبح فردا پلیس خودرو رها شده را پیدا می‌کند.

تنها ۲۴ ساعت پس از این ماجرا بود که سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در اظهار نظری رسانه‌ای اعلام کرد: با اقدام و تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی استان یکی از متهمان تهدید و ایجاد مزاحمت برای پزشک ایلامی دستگیر شد.

او گفت: متهم پس از دلالت به مقر انتظامی، علت و انگیزه خود را عدم انجام خدمات پزشکی دکتر در حق خواهر دوستش در سالهای گذشته عنوان کرد.

هنوز جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر نشده است اما عملکرد رسانه‌ای پلیس در این ماجرا ضعیف بود و میدان را به رسانه‌های غیررسمی و بازار شایعات واگذار کرد.

کد خبر 2758670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha