قطع مچ دست با انفجار مین در پیرانشهر/سد کانی سیب قربانی گرفت

سرویس آذربایجان غربی- فرماندار پیرانشهر از انفجار یک قبضه مین در روستایی در این شهرستان و زخمی شدن یک نفر خبر داد گفت: طی حادثه ای دیگر نیز یک نفر دیگر در سد کانی سیب جان باخت.

به گزارش کردپرس، خضر کاک‌درویشی اظهار کرد: فردی ۳۰ ساله در کوهستان‌های روستایی هنگام چرای احشام بر اثر انفجار مین برجا مانده از دوران جنگ تحمیلی دچار مصدومیت شدید شد و توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر منتقل شد.

او اضافه کرد: خدمات پزشکی لازم برای این فرد که از ناحیه پا، دست و چشم دچار مجروحیت شدید شده صورت گرفت اما متاسفانه بدلیل شدت جراحت مچ دست او قطع شد.

فرماندار پیرانشهر از شهروندان خواست از دستکاری و جمع‌آوری مواد جنگی بجا مانده جنگ تحمیلی خودداری کرده و بدون هماهنگی و همراهی افراد محلی آگاه در معابر مرزی و محل‌های مین گذاری شده دوران جنگ تردد نکنند.

کاک‌درویشی در ادامه به ارینا گفت: یک نفر دیگر نیز به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا در سد سدکانی‌سیب این شهرستان غرق شد و پس از اعلام این اتفاق، ماموران مرکز فوریت‌های پزشکی ۱۱۵ پیرانشهر به محل اعزام شدند.

او افزود: ماموران در این عملیات پس از بیرون آوردن جسد با همکاری حاضران، عملیات احیا را انجام دادند که نتیجه‌بخش نبود.

فرماندار با هشدار به شهروندان در خصوص شنا در سدکانی‌سیب ادامه داد: شنا در این سد ممنوع است و شهروندان باید از هرگونه آب‌تنی در سد و آبگیرها خودداری کنند تا از چنین اتفاق‌های ناگواری جلوگیری شود.

کد خبر 2758701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha