تسهیلات ۳۵۰۰ میلیاردی برای پروژه پلی پروپیلن چوار  / دستور خاندوزی برای تشکیل هیات مدیره منطقه آزاد مهران

سرویس ایلام - نماینده مردم استان ایلام در گفتگو با کردپرس از دستور وزیر اقتصاد برای اعطای تسهیلات ۳۵۰۰ میلیاردی برای پروژه پارک پلی پروپیلن چوار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سارا فلاحی از دیدار خود با وزیر اقتصاد خبر داد و عنوان کرد: وزیر اقتصاد نظر به اهمیت محصولات راهبردی پلی پروپیلن شرکت ارغوان گستر چوار، به دو بانک ملت و تجارت دستور داد که سریعا تسهیلات مورد نظر را به مبلغ ۳۵۰۰ میلیارد در اختیار شرکت مذکور قرار دهند.

وی افزود: در ادامه پیگیری های خود برای احیای پروژه اتصال مرکز استان به راه ریلی و پس از اخذ ماده ۵۶ برای آن در ۱۷ تیرماه سال جاری، در دیدار خود با وزیر اقتصاد دستور تشکیل فوری کنسرسیوم برای ماده ۵۶ راه ریلی ایلام نیز صادر شد تا در گام اول ۳ بانک عامل برای ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات ماده ۵۶ پای کار راه ریلی ایلام بیایند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس یازدهم گفت: سومین دستور مهم که وزیر اقتصاد در این جلسه صادر کرد مربوط به منطقه آزاد تجاری مهران بود. در این جلسه که با حضور مدیر اجرایی منطقه آزاد مهران برگزار شد، وزیر دستور داد فورا هیات مدیره منطقه آزاد تشکیل شود تا شرایط برای ایجاد زیرساخت های آن فراهم شود.

کد خبر 2758820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha