تکمیل طرح های نیمه تمام سقز نیازمند ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به وجود ۵۵ طرح نیمه تمام احداث و نوسازی در این شهرستان، گفت: برای تکمیل طرح های نیمه تمام شهرستان سقز اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان لازم است.

به گزارش کرد پرس، اکبر محمدی توجه به رشد و رونق اشتغال و تولید و اشتغال را از رویکردهای این سازمان در سال جاری عنوان کرد و گفت: با اقدامات عمرانی و تخصیص اعتبار مناسب شاهد رونق در بنگاه های اقتصادی و عمرانی خواهیم بود.

وی با بیان اینکه برای اتمام ۵۵ طرح نیمه تمام شهرستان سقز ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، افزود: تکمیل طرح های با پیشرفت بیش از ۷۰ درصد از اولویت های این سازمان در سال جاری است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان با اشاره به ظرفیت های شهرستان سقز از لحاظ فرودگاه، معادن، تجارت، کشاورزی و خدماتی، اظهار کرد: این شهرستان دارای ظرفیت های مناسب و لجستیکی برای غرب کشور است و همه بایستی برای ارتقای این جایگاه تلاش کنیم.

محمدی بر هزینه کرد مناسب مانده اعتبارات مصرف نشده، تکمیل هتل ورزش، استفاده از ظرفیت حقوقات دولتی از محل منابع در قالب مسئولیت اجتماعی و عقد تفاهم نامه تاکید کرد.

وی ادامه داد: انتقال حساب های شرکت های بزرگ به استان و شهرستان ها برای رسوب سرمایه گذای و افزایش منابع بانکی بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان ابراز امیدواری کرد تا با تعامل و همکاری کلیه دستگاه های اجرایی و نگاه کارشناسانه به توزیع اعتبارات شهرستان، زمینه شتاب دهی به توسعه شهرستان سقز فراهم شود.

کد خبر 2758826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha