ساخت جاده دسترسی بیمارستان رازی ایلام روی میز استانداری

سرویس ایلام - ساخت جاده دسترسی بیمارستان رازی ایلام به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان های غرب کشور روی میز مسئولان استان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، در همین راستا نشست کمیته زیرساخت برای ایجاد جاده دسترسی بیمارستان رازی ایلام در استانداری تشکیل شد.

استاندار ایلام در این نشست گفت: برای تسریع در آغاز عملیات اجرایی جاده دسترسی بیمارستان رازی، ظرف ۲ هفته آینده دستگاه‌های اجرایی تأسیسات زیرساختی خود را جابجا کنند.

حسن بهرام نیا افزود: هزینه جایجایی شبکه‌های زیرساختی آب و برق و گاز و مخابرات و شرکت پتروشیمی ایلام بر عهده دستگاه‌های اجرایی و این شرکت است که پس از جابجایی شبکه‌ها بلافاصله عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان توسط پیمانکار آغاز می‌شود.

او گفت: تدابیر ایمنی و امنیتی برای جابجایی شبکه‌ها اندیشه شود، ضمناً در جابجایی شبکه‌ها باید طوری اقدام شود که این امورات زیرساختی خللی در خدمات‌دهی به دانشگاه ایلام، دانشگاه فرهنگیان و بیمارستان رازی ایجاد نکند.

بهرام نیا با تأکید بر تسریع در عملیات اجرایی راه دسترسی بیمارستان رازی شهر ایلام، گفت: دستگاه‌های اجرایی ظرف مدت ۴۸ ساعت نسبت به تحویل نقشه اجرایی شبکه‌ها به اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اقدام کنند.

وی با تأکید بر این نکته که طبق زمانبندی تعیین شده باید عملیات اجرایی این پروژه آغاز شود، خاطرنشان کرد: برای تسهیل و تسریع در عملیات اجرایی این پروژه در زمانبندی تعیین شده باید پیمانکار پروژه در عملیات پی‌کنی و حفاری و دیگر امورات برای جابجایی و انتقال شبکه‌های زیرساختی این مسیر با دستگاه‌ها اجرایی مشارکت کند.

کد خبر 2758849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha