۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۸
کشف ۹.۵ کیلوگرم تریاک در بیجار

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار از دستگیری سوداگر مرگ و کشف بیش از ۹ کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ شهریار قربانی در تشریح این خبر، گفت: با اشرافیت اطلاعاتی ماموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بیجار و در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر ورود مقادیری مواد مخدر توسط یکی از توزیع کنندگان عمده مواد مخدر  از مبدا تهران به شهرستان بیجار با یک دستگاه خودرو سواری، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از ساعت ها کنترل محور، فرد مورد نظر را شناسایی و خودرو وی که یک دستگاه پژو ۴۰۵ بود را در محور بیجار - زنجان توقیف کردند، افزود: در بازرسی از خودروی متهم مقدار ۹ کیلو و ۵۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه ای در داخل رکاب خوردو جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیجار اظهار کرد: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرستان معرفی شد.

قربانی ادامه داد: برخورد با سوداگران مرگ و مقابله با مواد مخدر از اولویت های پلیس بوده و شهروندان هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه خرید، فروش و مصرف مواد مخدر را از طریق شماره ۱۲۸ به صورت مستقیم به پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اطلاع دهند.

کد خبر 2758886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha