بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج آماده افتتاح شد

رئیس مجمع خیرین سلامت استان کردستان گفت: بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج به همت خیرین، آماده افتتاح است.

به گزارش کرد پرس، مهدی علی مسیمر ظهر در بازدید مشاور وزیر و مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت از پروژه های خیرساز بیمارستان های کوثر، توحید و بعثت سنندج، گفت: بخش دیالیز بیمارستان توحید سنندج در زمینی با زیربنای ۸۰۰ مترمربع و همت خیرین با ۳۲ تخت، آماده افتتاح است.

وی افزود: پروژه همراه سرای خیر ساز بیمارستان کوثر نیز با زیر بنای ۸۴۰ مترمربع و در ۲ طبقه شامل ۲۰ اتاق مبله برای اسکان همراه با تمام امکانات و تجهیزات مورد نیاز مانند آشپزخانه، لابی، اطاق های مجهز به وسایل کامل و سرایداری مستقل با هزینه ۹۵۰ میلیارد ریال ساخت و به بهره برداری رسیده است.

رئیس مجمع خیرین سلامت استان کردستان اظهار کرد: مرکز پیوند مغز استخوان خیرساز بیمارستان بعثت سنندج نیز با زیر بنای ۶۰۰ متر مربع و با صرف هزینه ۶۵ میلیارد ریال راه اندازی شده است.

مسیمر ادامه داد: این مرکز به بیماران شیمی درمانی، ضعف سیستم ایمنی و نیازمند پیوند مغز استخوان خدمات ارائه می دهد که این پروژه در زمانی کمتر از یک سال اجرا شده است.

مشاور وزیر و مدیرکل خیریه های سلامت وزارت بهداشت نیز در جریان این بازدید، بر اهمیت توسعه فرهنگ وقف و خیرات در حوزه سلامت تأکید کرد. همچنین در نشستی دیگر با خیرین، مشکلات و چالش های پیش روی فعالیت آنان بررسی شد.

کد خبر 2758913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha