کردستان قهرمان مسابقات کونگ فو بزرگسالان انتخابی تیم ملی

رقابت های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان کشور، انتخابی تیم ملی که دیروز با حضور ۱۶۰ رزمی کار در سالن شهید سلیمانی قروه آغاز شد، با معرفی برترین ها به کار خود پایان داد.

به گزارش کرد پرس، در پایان این رقابت ۲ روزه، کردستان میزبان رقابت ها با ۲ نشان طلا، یک نقره و یک برنز بر سکوی اول ایستاد و تیم البرز با یک مدال طلا، یک نقره و یک برنز، در جایگاه دوم قرار گرفت، عنوان سوم این مسابقات هم به تیم تهران الف رسید و تیم مرکزی برنده جام اخلاق شد.

با اعلام فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی، نفرات برتر این دوره از مسابقات به اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی کونگ فو بزرگسالان ایران برای شرکت در مسابقات جهانی دعوت خواهند شد.

سرمربی تیم ملی کونگ فو در حاشیه برگزاری رقابت های کونگ فو قهرمانی بزرگسالان کشور در قروه، از میزبانی خوب این شهرستان تقدیر کرد.

باقر محمدی گفت: فدراسیون کونگ فو به دلیل نبود سالن مناسب و خوابگاه، با میزبانی سنندج برای برگزاری مسابقات قهرمانی کونگ فو بزرگسالان کشور موافقت نکرد و این میزبانی به قروه واگذار شد که در این شهر، سالن و امکانات خوابگاهی مناسب در اختیار ورزشکاران و کادر داوری و مربی گری گذاشته شد که قابل تقدیر است.

دبیر فدراسیون کونگ فو هم ضمن تقدیر از میزبانی خوب مسابقات در قروه، اظهار کرد: سطح رقابت ها از لحاظ فنی بسیار بالا بود و نخبه های استان ها در رشته کونگ فو حضور داشتند، چراکه بهترین آنان برای حضور در اردوی تیم ملی انتخاب می شوند.

مهدی صداقت به شرکت ۱۶۰ ورزشکار در این رقابت ها اشاره کرد و افزود: این ورزشکاران در قالب ۳۰ استان در رقابت ها شرکت کردند.

کد خبر 2759127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha