تمایل سرمایه گذار عراقی برای سرمایه گذاری در کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ شهردار کرمانشاه از تمایل یک سرمایه‌گذار عراقی به سرمایه‌گذاری در یک پروژه بزرگ خدمات پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی در کرمانشاه داد.

به گزارش کردپرس؛ نادر نوروزی با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار عراقی تمایل به سرمایه‌گذاری در پروژه میلاد دارد، افزود: این پروژه قریب به ۵۰ هزار مترمربع ساخت‌ و ساز و بیش از ۱۵۰۰ پارکینگ در مفصل قسمت جدید و قدیم شهر قرار دارد و در قالب سه برج است که شامل فعالیت‌های پزشکی، تجاری و اقامت‌گاهی است.

وی بیان کرد: با توجه به جانمایی این پروژه میان دو بلوار ۴۵ متری مصطفی امامی و بلوار شهید بهشتی بار ترافیکی و میزان پارکینگ آن محاسبه شده و افتتاح آن  تعداد سفرها به بافت فرسوده را کاهش می‌دهد و از سوی دیگر  ساماندهی بخش پزشکی آن نیز موجب کاهش تراکم ترددها به پارکینگ شهرداری و تسهیل تردد شهروندان شود.

این مسئول با اشاره به تمایل دو سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در پروژه شهربازی کرمانشاه نیز ادامه داد: این سرمایه‌گذاری در اولویت قرار گرفته است و مطالعات لازم انجام و در اسرع وقت تفاهم‌نامه‌ها به امضا خواهد رسید.

دکتر نوروزی تصریح کرد: امیدواریم با سرمایه‌گذاری‌هایی که صورت خواهد گرفت شاهد گام موثری در حوزه تفریح و سرگرمی و نیز ساماندهی بخش‌های مختلف مانند پزشکی، تجاری و نیز ایجاد ارزش افزوده و دارایی‌ها برای شهرداری و شهر باشیم.

کد خبر 2759152

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha