تمرکز مدیران باید خروج صنوف مزاحم از سطح شهر سنندج باشد

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان گفت: مدیرانی حوزه شهری سنندج باید تمام توان و تمرکز خود را بر روی خروج صنوف مزاحم آلاینده از سطح شهر بگذارند.

به گزارش کرد پرس، امروز ۱۶ مرداد ماه، اقبال حمیدی مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان از دفتر خبرگزاری کردپرس بازدید کرد و در خصوص برخی مشکلات و معضلات زیست محیطی گفت و گویی کوتاه داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان در ابتدا فرار رسیدن روز خبرنگار را به خبرنگاران حاضر و فعال در این مجموعه تبریک گفت و اظهار کرد: شغل خبرنگاری سختی های بسیار با حداقل مزایا را دارا است و تنها خبرنگاران هستند که با عشق و علاقه خود می توانند در این مسیر پر فراز و نشیب فعالیت داشته باشند.

اقبال حمیدی افزود: درست است که مسئولان در این استان وظایف بسیار مهمی را برعهده دارند، اما اگر خبرنگار و رسانه نباشد بستری برای سنجش کار مدیران و انتشار فعالیت های آنها وجود نخواهد داشت.

وی در پاسخ به چگونگی حضور و امدادرسانی مجموعه محیط زیست در حادثه آتش سوزی روزهای گذشته جنگل های مریوان، بیان کرد: کارکنان و محیط بانان این مجموعه با استفاده از تجهیزات اطفا حریقی که در اختیار دارند، به منطقه اعزام و همراه منابع طبیعی و مردم بودند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست کردستان همچنین در پاسخ به چگونگی ورود محیط زیست برای خروج صنوف مزاحم آلاینده سطح شهر سنندج، گفت: باید مدیرانی حوزه شهری سنندج تمام توان و تمرکز خود را بر روی خروج صنوف مزاحم آلاینده از سطح شهر بگذارند.

کد خبر 2759221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha