٢٢ تن برنج قاچاق در مهاباد کشف شد

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی مهاباد از کشف ۲۲ تن برنج به صورت قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کردپرس، سرهنگ محمد توحیدی فرمانده انتظامی مهاباد گفت: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی دارلک حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه تریلی به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 او افزود: با هوشیاری ماموران و در بازرسی از این تریلی ۲۲ تن برنج به صورت قاچاق و فاقد هر گونه مجوز قانونی که ارزش آن برابر نظر کارشناسان ۱۱ میلیون ریال برآورد شده کشف شد.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر شد و برای تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد در ادامه  از کشف بیش از یک تن فندق به صورت قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران انتظامی مهاباد با اشرف اطلاعاتی حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی شهرستان به ۲ دستگاه سواری سمند و وانت سایپا به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

 او با اشاره به اینکه از خودروهای توقیف شده با هوشیاری ماموران یک تن و ۶۰۰ کیلوگرم فندق فاقد هر گونه مجوز قانونی کشف شد، افزود: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالاهای مشکوفه ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ توحیدی اضافه کرد: در این خصوص ۲ دستگاه توقیف و ۲ متهم دستگیر شد و برای تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی مهاباد از شهروندان خواست هر گونه موارد مشکوک و همچنین پیشگیری از احتکار اقلامم مورد نیاز توسط سود جویان بلافاصله موضوع را از طریق مرکز فوریت پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 2759240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha