اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد

فرماندار شهرستان مریوان گفت: تملک مرز باشماق یکی از کارهای بزرگ و حیاتی بود که بعد از چندین سال، طی چند روز گذشته به نتیجه رسید.

به گزارش کرد پرس، اسماعیل احمدی در نشست با اصحاب رسانه شهرستان مریوان با بیان اینکه رسالت اصحاب رسانه آگاهی بخشی در جامعه و بیان واقعیت های موجود است، گفت: اصل کار رسانه تعامل و ایجاد تعقل در مردم است، به صورتیکه مردم در مورد اخبار و موضوعات مختلف به فکر واداشته شوند و دچار تلنگر شوند.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول ۲ سال گذشته، اظهار کرد: درآن زمان مردم مریوان احساس رهاشدگی می کردند و باور داشتند جایی برای همدردی و بیان مشکلات و پیگیری امور وجود ندارد، اما اکنون توانستیم براین موضوع غالب شویم و این تفکر و احساس را برای مردم ایجاد کنیم که دولت در کنار مردم است و برای حل مشکلات تنها نیستید؛ مراجعات پرتعداد مردمی در دوشنبه های هرهفته و رضایت آنها شاهد این ادعا است.

فرماندار شهرستان مریوان افزود: تملک مرز باشماق یکی از کارهای بزرگ و حیاتی بود که چندین سال به طول انجامیده است و خوشبختانه در چند روز گذشته با پیگیری جدی معاون اول رئیس جمهور و استاندار کردستان، اراضی مرز باشماق به تملک دولت درآمد و کار آن به پایان رسید.

احمدی با بیان اینکه مشخص شدن پیمانکار چهار خطه کردن مسیر بهشت مصطفی تا ایران خودرو از دیگر اقدامات مهم صورت گرفته است، ادامه داد: هفته آینده این پروژه بزرگ کلنگ زنی و آغاز خواهد شد.

وی یادآور شد: تمام قطعات عرشه پل گاران آماده مونتاژ هستند و روز شنبه بارگذاری خواهند شد و تابازه زمانی یک الی دوماه آینده زیر بار خواهد رفت.

فرماندار شهرستان مریوان در پایان به آمار افراد ثبت نام کننده برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخاباتی مریوان سروآباد اشاره کرد و بیان کرد: با پایان مهلت پیش ثبت نام، ۲۳ نفر موفق به ثبت نام شدند که از این تعداد ۲۲ نفر مرد و یک نفر زن است.

کد خبر 2759291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha