نمایشگاه دست سازه های رزین و معرق در قروه دایر شد

سرویس کردستان- نمایشگاه دست سازه های رزین و معرق از آثار هنرمندان جوان قروه ای در انجمن باران این شهر برای بازدید عموم دایر شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، از روز دوشنبه شانزدهم مرداد نمایشگاه دست سازه های رزین و معرق در انجمن باران قروه دایر و منتظر بازدید علاقه مندان به هنرهای دستی است.

این نمایشگاه آثار هنری دو نفر از هنرمندان جوان قروه ای را در خود نهفته دارد. «دنیا امیری» و «پریسا مردانی مفید» که حدود یک سال می شود با رزین و معرق اثر هنری خلق می کنند به دنبال دایر کردن یک کارگاه هنری برای خود هستند.

آنان هدف از برگزاری این نمایشگاه را ابتدای امر در معرفی شدن هنر خود دانستند و بعد از آن تلاش برای بازار کار و پذیرش سفارش های بیشتر و اینکه بتوانند در مسیر آموزش این هنرها فعالیت داشته باشند.

نمایشگاه دست سازه های رزین و معرق در قروه دایر شد

«دنیا» و «پریسا» که اول این راه هنری هستند دوست دارند حمایت شوند و رشد کنند. آنان از مسئولان درخواست حمایت و پشتیبانی داشته و معتقدند اگر به این هنرها بها داده شود رونق صنایع دستی شکل خواهد گرفت.

این نمایشگاه که از شانزدهم دایر شده تا نوزدهم ادامه دارد و علاقه مندان می توانند هر روز عصر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از نمایشگاه بازدید داشته باشند. /

کد خبر 2759310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha