واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری قیر در گردنه تیتور سنندج

رئیس پلیس راه کردستان از واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل قیر از مبداء عراق در گردنه تیتور سنندج خبر داد.

به گزارش کرد پرس، سرهنگ عیسی گوهری از واژگونی تانکر ۳۰ هزار لیتری حامل قیر از مبداء عراق در گردنه تیتور سنندج خبر داد و گفت: متأسفانه حجم زیادی از این قیر در اثر این حادثه تخلیه شده است.

وی افزود: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته و پس از وقوع این تصادف، نیروهای پلیس راه، آتش‌نشانی، راهداری، محیط‌زیست و اورژانس در محل حادثه حضور یافته و به ایمن‌سازی و پاکسازی کامل مسیر پرداختند.

رئیس پلیس راه کردستان از آلودگی محیط‌زیستی ناشی از واژگونی تانکر حامل قیر خبر داد و اظهار کرد: تعدد تردد تریلرهای حامل مواد نفتی و سوخت هر از چندگاهی باعث وقوع چنین حوادثی شده و مشکلاتی را در زمینه آلودگی محیط‌زیست به وجود می‌آورد.

سرهنگ گوهری ساماندهی و مدیریت جابه‌جایی تانکرهای ترانزیتی در جاده‌های کردستان را ضروری دانست و ادامه داد: با همکاری دستگاه‌های اجرایی مسئول می‌توان تبعات بسیاری از حوادث این چنین را به حداقل ممکن رساند و این مهم در دستور کار است.

وی یادآور شد: با توجه به نفوذپذیری اندک قیر در خاک و سهولت جمع‌آوری این ماده نسبت به دیگر مشتقات نفت، امیدواریم با نظارت کارشناسان اداره‌کل محیط زیست استان هرچه سریع‌تر نسبت به رفع آلودگی اقدام شود.

کد خبر 2759333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha