برپایی ۶۵ موکب در مسیر سفر اربعین در کردستان/آمادگی پذیرایی از ۳۰۰ هزار زائر را داریم

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بر لزوم خدمات رسانی حداکثری متناسب با حفظ کرامت زائرین در مراسم اربعین امسال تأکید کرد و گفت: در همین راستا در طول مسیر سفر اربعین در استان کردستان، ۶۵ موکب برپا می شود.

به گزارش کرد پرس، مهدی رمضانی در ستاد اربعین استان کردستان، از برنامه ریزی برای خدمات رسانی به ۳۰۰ هزار زائر در مراسم اربعین امسال خبر داد و گفت: در حوزه اسکان، تغذیه، پارکینگ، حمل و نقل و ایمنی راه طبق استاندارد این تعداد تعریف شود.

وی اظهار کرد: دغدغه و یکی از نگرانی های ما در جریان این سفر در حوزه حمل و نقل بود که با مشورت و رایزنی با مسئولین اقلیم کردستان عراق و طرح این مسئله توفیقات خوبی در این زمینه حاصل و تمهیداتی اندیشیده شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان مسیر تردد زائرین اربعین را مسیری امن با شرایط جوی مناسب توصیف کرد و افزود: مرز باشماق جهت رفاه حال زائرین در ساعات مشخصی از شبانه روز فعال است.

رمضانی از استقرار ۶۵ موکب در مسیر سفر اربعین خبر داد و ادامه داد: از این تعداد، ۱۲ موکب در حوزه شهرستان مریوان و مرز مستقر می شوند.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری عملیات اربعین که به خوبی تمهید و تدبیر شده است، یادآور شد: باید این مراسم به نحو احسن  و با کیفیت کامل خدمات رسانی به زائرین با رعایت بهداشت و متناسب با حفظ کرامت زائرین با تشریفات مشخص، برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان بیان کرد: خداوند متعال را شاکریم که امسال نعمت میزبانی زائرین امام حسین (ع) را به ما سپرده است.

رمضانی تبلیغ مرز باشماق در سطح ملی را رسالت خطیر رسانه ملی صدا و سیما عنوان کرد و گفت: بخشی از زیرنویس شبکه  استانی در حوزه اطلاع رسانی برای زائران فعالیت مستمر داشته باشد.

وی اظهار کرد: عملیات اربعین امسال با کیفیت بهتر و ارتقاء یافته تر نسبت به سال گذشته در راستای رضایت مندی زائران انجام شود.

کد خبر 2759479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha