راه اندازی ۴ سایت تلفن همراه اول در محورهای مواصلاتی اربعین

مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در راستای خدمات رسانی مطلوب به زائران اربعین حسینی، ۴ سایت تلفن همراه اول در محورهای مواصلاتی اربعین در مریوان نصب و راه اندازی شد.

به گزارش کرد پرس، آزاد حکمت گفت: از ۴ سایت اجرا شده، ۳ سایت آن در محدوده شهری مریوان و یک سایت دیگر در محدوده روستای «رشه ده» نصب و راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه در این پروژه ۲۶۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است، افزود: این سایت ها مجهز به آخرین تکنولوژی های موبایل به منظور بهره مندی مشتریان از خدمات مطلوب سرویس تلفن همراه اول در۲ حوزه DATA و VOICE هستند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اظهار کرد: باتوجه به اینکه در هفته های اخیر شاهد ورود مسافران و زائران اربعین به شهر مرزی مریوان هستیم لذا در در راستای برقراری ارتباطی پایدار، بدون اختلال و ارائه خدمات باکیفیت تلفن همراه اول به مشتریان، این پروژه ها اجرا شده است.

حکمت در ادامه با اشاره به ارتقای تکنولوژی ۸ سایت تلفن همراه در نقاط جاده ای و روستاهای محور اربعین در استان، ادامه داد: بر این اساس ارتقای تکنولوژی سایت های تلفن همراه اول در روستاهای تپه خروسه، بزان، تودار ملا، صوفیان، بهرام آباد، اسلام دشت، شن و ماسه، سه راهی بیجار به ۴G نیز انجام شده است.

وی یادآور شد: این اقدام امکان بهره مندی مشتریان از خدمات و سرویس های تلفن همراه اول با کیفیت بالاتر و پایداری ارتباط را در محدوده مرز باشماق و محورهای مواصلاتی استان به اربعین بیش از پیش فراهم کرده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان همچنین به عملیات نصب و راه اندازی پرتابل همراه اول مخابرات در محدوده مرز باشماق اشاره کرد و بیان کرد: این عملیات در کوتاهترین زمان ممکن اجرا و به پایان رسیده است.

حکمت با اشاره به اینکه این سایت در مجاورت سالن ترانزیت باشماق استقرار یافته است، گفت: نصب و راه اندازی پرتابل همراه اول مخابرات، پوشش و تقویت سرویس های تلفن همراه را در محدوده مرزباشماق به دنبال دارد.

کد خبر 2759612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha