واگذاری ۱۵ واحد مسکونی به نیازمندان فاقد مسکن شهرستان چرداول

سرویس ایلام - در آئینی با حضور مدیرکل کمیته امداد استان ایلام و مسئولان محلی شهرستان چرداول ، تعداد ۱۵ واحد مسکونی ساخته شده به مددجویان این شهرستان واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام در این آئین گفت: علاوه بر این ۱۵ واحد مسکونی که امروز واگذار می شوند تا پایان امسال ۲۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و تحویل مددجویان شهرستان چرداول می شوند.

وی با اعلام اینکه این واحدهای مسکونی با مشارکت بنیاد مسکن و جامعه خیرین ساخته شده اند افزود: برای ساخت هر یک از این واحدهای مسکونی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. 

مدیرکل کمیته امداد استان به برنامه های مسکن کمیته امداد در استان اشاره کرد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد تکمیل و به این تعداد خانواده واگذار شده است.

طاهری تصریح کرد: علاوه بر این تعداد مسکن واگذار شده، تا پایان امسال دست کم ۱۸۰ واحد مسکونی دیگر تکمیل و به خانواده های نیازمند فاقد مسکن در استان واگذار می شود.

 وی در ادامه گفت: در راستای برنامه های تأمین مسکن کمیته امداد، سال گذشته بیش از یک هزار و ۷۵۰ خدمت مسکن به خانواده های مددجوی کمیته امداد در استان ارائه شده است.

کد خبر 2759697

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha