کشف ١٢٤ کیلوگرم شیشه و تریاک در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی از کشف ۲۴ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور ارومیه به سلماس و ١٠٠ کیلوگرم شیشه در محور میاندوآب به مهاباد خبر داد.

به گزارش کردپرس، سردار "رحیم جهانبخش"  در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای  مبارزه با مواد مخدر و در پی اخبار  واصله مبنی بر اینکه افرادی اقدام به انتقال مواد مخدر به  ارومیه می کنند، رسیدگی به  موضوع در دستور کار اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

او افزود: پس از بررسی های تخصصی و هماهنگی های  قضائی و  رصد مسیر های تردد، خودروهای مورد استفاده متهمان شناسایی شد.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: در نهایت با عملیات ضربتی پلیس، خودروهای  متهمان در مسیر "ارومیه- سلماس" توقیف و در  بازرسی از  آن  مقدار ۲۴ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک  کشف شد.

سردار جهانبخش گفت: در این خصوص۲ متهم دستگیر و ۲دستگاه خودرو توقیف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف محموله بزرگ شیشه در آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی استان در ادامه از انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه در محور "میاندوآب- مهاباد"، خبر داد و گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در راستای مبارزه بی امان با سوداگران مرگ، با انجام کار اطلاعاتی شبانه روزی و بهره گیری از شیوه های نوین پلیسی از فعالیت افرادی در حوزه قاچاق در خصوص انتقال محموله مواد مخدر با ۲دستگاه کامیون از شرق کشور مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
جهانبخش افزود: مأموران با تشکیل چندین اکیپ ضمن هماهنگی با مرجع قضائی نسبت به شناسایی متهمان اقدام و با اشراف اطلاعاتی در بازرسی از خودروهای متهمان در مسیر "میاندوآب – مهاباد"، مقدار ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف  شد.

فرمانده انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: در این راستا ۴ متهم دستگیر و ۲ دستگاه کامیون و یک دستگاه سواری پژو توقیف که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

سردار جهانبخش در پایان با تقدیر از همکاری های خوب و به موقع مردمی با پلیس، گفت: خادمان مردم در انتظامی استان در جهت ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد و شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و همچنین شماره تلفن ۱۹۷ پلیس آماده دریافت نظرات، پیشنهادات و تقدیر شما همشهریان عزیز از عملکرد پلیس می باشد.

کد خبر 2759736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha