توقیف ۴۲ کیلوگرم تریاک در مهاباد

سرویس آذربایجان غربی- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان از انهدام باند قاچاق با کشف ۴۲ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در مهاباد، خبر داد.

سرهنگ "ابراهیم جلیل پناه" د در تشریح جزئیات این خبر، بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان در ۲۴ ساعت گذشته با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ هایی از حمل مواد مخدر توسط اعضای یک باند به دست آوردند.

او افزود: تیم های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با کنترل تحرکات، سرانجام اعضای این باند را که با ۲ دستگاه خودرو سواری در حال جابه جایی محموله مواد مخدر در شهرستان مهاباد بودند، شناسایی و تحت نظر قرار دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی استان تصریح کرد: در این عملیات، با اقدام ضربتی پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان و شهرستان مهاباد، ۳سوداگر مرگ دستگیر و ۲ دستگاه خودرو سواری پژو و سمند نیز توقیف شد.

سرهنگ جلیل پناه با اشاره به کشف ۴۲ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودروهای توقیفی، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باندها و فروشندگان مواد مخدر را سریعاً به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند./

کد خبر 2759789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha