امضای سند ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی کردستان

تفاهم نامه سنددارکردن بافت های ناکارآمد شهری استان کردستان با همکاری مشترک سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، استانداری و اداره کل راه و شهرسازی کردستان با حضور رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و استاندار کردستان در تهران امضا شد.

به گزارش کرد پرس به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان، تفاهمنامه اجرای سند دار شدن بافت های ناکارآمد شهری کردستان با هدف تعیین تکلیف، ساماندهی و تثبیت مالکیت سکونتگاه های غیر رسمی واقع در اراضی تحت تملک راه و شهرسازی و در اجرای بند (م) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲، بر اساس سند همکاری به امضای حسن بابایی معاون رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان و جهانگیر الیاسی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان رسید.

وی با اشاره به اینکه این سازمان تمام تلاش خود را در خدمت گذاری به مردم علی الخصوص در مناطق محروم استان ها بکار گرفته است، گفت: در راستای تحقق مصوبات سفر رئیس قوه قضائیه به استان کردستان، از محل اعتبارات ملی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ساختمان اداری واحد ثبتی سروآباد خریداری و آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

حسن بابایی اظهار کرد: طی ۳ ماه آینده ۵ هزار سند در مناطق حاشیه ای استان کردستان صادر و به مالکان اهدا می شود، همچنین ۷ پهنه حاشیه ای و فرسوده سنندج نیز به زودی تعیین تکلیف و مستندسازی می شود.

کد خبر 2759808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha